וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Phone 7 תופס תאוצה

27.1.2011 / 17:16

מערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט מתחילה להמריא: שני מיליון מכשירים הכוללים אותה כבר נמכרו

מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה של מיקרוסופט – Windows Phone 7 – תופסת תאוצה. מאז השקתה בסוף 2010 נמכרו למשווקים יותר משני מיליון טלפונים הכוללים אותה – ממוצע של יותר מ-25,000 מכשירים ביום. מיקרוסופט לא חושפת כמה ממכשירים אלו נמכרו מהמשווקים ללקוחות, אך גם אם מדובר רק בחצי מהכמות הזאת – מדובר בהישג נאה.

נתון זה מעודד את אנשי מיקרוסופט, לאחר שבשבועות הראשונים בשוק לא הפכה המערכת החדשה ללהיט. "המספרים שלנו דומים לאלו של פלטפורמות סלולר ראשוניות אחרות", אמר אקים ברג, סמנכ"ל עסקים ושיווק בחטיפת הטלפונים של מיקרוסופט. "לוקח זמן לחנך שותפים עסקיים ולקוחות בנודע למה שאנו מספקים וליצור מודעת ועניין בהצעה החדשה. טוב לנו עם המצב בו אנו נמצאים, ואנו מתכוננים למירוץ ארוך".

אחת הסיבות להאצה במכירות, כך מעריכים פרשנים, היא העובדה שמיקרוסופט שינתה את מיתוג המוצר מכזה ששם דגש על האינטגרציה עם רשתות חברתיות (דבר שגם מתחריה עושות היטב) לכזה ששם את הדגש על האינטראקציה עם Xbox Live. "אנו מאמינים שלמוצר יש פוטנציאל גבוה למרות שהמכירה הראשונית לא הייתה מה שציפינו", אמר מנהל השיווק של חברת LG, שמשווקת מכשירים העובדים על מערכת ההפעלה החדשה.

המכירות החלו לעלות לאחר שמיקרוסופט הוציאה מודעות בהן הדגישה את הפיצ'ר הזה. בנוסף, ספקית הטלפוניה AT&T עוזרת לקדם את הפלטפורמה, לאחר שאיבדה את הבלעדיות בהפצת האייפון של אפל, אותו עומדת בקרוב להפיץ גם חברת ורייזון. יתרה מכך – 93% ממשתמשי ווינדווס פון 7 ענו בסקר כי הם מרוצים מהמכשיר – כך שיתכן ששביעות הרצון ממנו מופצת ויראלית וגורמת לחברים של משתמשים לאמצו גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully