וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל רוצה אולטרה-מחשבים

אינטל הציגה את מפת הדרכים שלה - מתכננת לייצר קטגוריה חדשה של מחשבים דקים וחזקים בשם Ultrabook

אינטל חושפת את חזון המחשבים הדקיקים שלה. החברה הכריזה הלילה (ג') בתערוכת Computex בטאיוואן כי בכוונתה להגדיר קטגוריה חדשה של מחשבים ניידים. באינטל אפילו רשמו סימן מסחרי על השם אותו המציאו – Ultrabook. בבסיס המחשבים האלה, שיהיו דקיקים (פחות מ-2 סנטימטרים עובי) ויעלו פחות מ-1,000 דולרים, יעמדו מעבדי Ivy Bridge – הדור הבא של המעבדים הניידים מבית החברה, שייוצרו בטכנולוגיית 22 ננומטר. לטענת אינטל, מטרתה היא להעביר 40% משוק הניידים הצרכניים לקטגוריית Ultrabook עד סוף השנה הבאה.

בנוסף אישרה אינטל כי גם ליין מעבדי ה-Atom שלה – מעבדים זולים ויעילים מבחינת צריכת חשמל סביבם נבנים מחשבי הנטבוק (מחשבים קטנים וזולים שהציפו את השוק בשלוש השנים האחרונות) – יזכה לדור חדש בכל שנה. עד כה ייצרה אינטל יותר מ-100 מיליון מעבדי אטום, וכעת היא מכינה את הדור החדש שלהם, ששמו "Cedar Trail". מדובר במעבד האטום הראשון שמבוסס על טכנולוגיית 32 ננומטר.

סוג שלישי של מעבדים יפרוץ בזמן הקרוב דרך חדשה יחסית עבור אינטל, אל שוק הסמארטפונים ומחשבי הלוח. הפלטפורמה Medfield, שתשולב במכשירים שיגיעו לשוק בחצי הראשון של 2012, הוצגה באירוע לראשונה כשהיא מריצה את מערכת ההפעלה Android 3.0. לטענת אינטל, היא תאפשר לייצר מוצרים שהעובי שלהם נמוך יותר מ-9 מ"מ, ומשקלם נמוך מ-680 גרם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully