וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק של גוגל פלוס

7.7.2011 / 12:25

גם בגוגל פלוס יהיה אפשר לעשות 'לייק' למותגים: מחלקת הפיתוח של הפרויקט מבטיחה פרופילים עסקיים בהמשך השנה

גוגל פלוס – גם לעסקים. כשבוע לאחר שהשיקה את הרשת החברתית שלה מבטיחה גוגל שבדומה לפייסבוק – גם אצלה יהיה אפשר לפתוח פרופילים עסקיים. בסרטון וידאו שהפיץ כריסטיאן אוסטליין, ראש מחלקת הפרסום של הפרויקט, הוא מספר שצוות מהנדסי הפיתוח של גוגל כבר עובד על יצירת פרופילים עסקיים. לדבריו, ניתן יהיה לפתוח פרופילים כאלו בהמשך השנה, וישולבו בהם כלים דוגמת "גוגל אנליטיקס" ויכולות התחברות לחלקים אחרים של חשבונות גוגל (למשל שירות Adwords, המספק פרסומות מותאמות לגולשים).

אוסטליין מגלה כי יתקיים שלב בטא בו ישולבו מספר מותגים מסחריים בגוגל פלוס, ואף מציע לעסקים להגיש מועמדות. בינתיים הוא מבקש מהגולשים להימנע מפתיחת פרופילים עסקיים, ומודיע כי עסקים שישתמשו בשירות הפרופיל הרגיל כדי ליצור חשבון עסקי בגוגל פלוס – יימחקו. "החוויה העסקית שאנו יוצרים תעלה על הפרופיל הפרטי מבחינת שימושיות לעסקים. אנו מבקשים את סבלנותכם בזמן שאנו בונים אותה", הוא כותב.

גוגל השיקה את "גוגל פלוס" בשבוע שעבר (28.6) בהשקה מוגבלת, אך עם אפשרות להזמין חברים. הרשת החברתית החדשה, שאמורה לתת תשובה לפייסבוק, מבוססת על מעגלים חברתיים מצומצמים, עמם יכולים המשתמשים לשתף פריטים, לתקשר באמצעות הודעות טקסט ולדבר בווידאו צ'ט.


עוד בנושא:

- פיקאסה ובלוגר ישולבו בגוגל פלוס

- החבר הפופולרי ביותר בגוגל פלוס: מנכ"ל פייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully