וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4S החדש: המכשיר שידבר אליכם

הפעלה באמצעות קול היא ההכרזה המשמעותית ביותר שהוציאה אפל הערב. עוד חידושים: אייפון עם מצלמה טובה יותר, מהירות גבוהה יותר, ושיפור זמן הסוללה. אייפון 5? לא היום

ברוכים הבאים לעידן של שליטה קולית. Siri - תוכנת אינטליגנציה מלאכותית היא ההכרזה החשובה ביותר שיצאה ממסיבת העיתונאים של אפל. בניגוד לתחזיות, לא השיקה החברה במהלך האירוע את האייפון 5 - קפיצה אבולוציונית של האייפון, והסתפקה בשדרוג שזכה לשם iPhone 4S, אפילו שעברו כבר 15 חודשים מאז הושק האייפון 4. עם זאת, המכשיר החדש מכיל את מרבית השיפורים שיוחסו לו בשמועות שהתרוצצו ברשת בשבועות שלפני ההשקה.

עוד בנושא:

למה מערכת השליטה הקולית Siri היא המהפכה האמיתית פה?

אייפון 4S אינו כשלון, הוא אבולוציה הגיונית ושקולה

מהירות וצילום: חידושי iPhone 4S

אייפון 4S אמור להיות מהיר עד פי 2 מקודמו, בזכות מעבד A5 שהוצג לראשונה בתחילת השנה באייפד 2. מעבר לכך, מדובר ב"טלפון עולם" - אחד המכשירים הראשונים שכוללים תמיכה הן ברשתות GSM שפופולריות במרבית העולם והן ברשתות CDMA האמריקאיות, כך שניתן לחבר את הטלפון הזה כמעט לכל רשת בעולם.

חידוש משמעותי נוסף הוא במצלמה - שתכלול הפעם חיישן של 8 מגהפיקסל (לעומת 5 בדור הקודם), ומספר שינויים הן במבנה החיישן והן בתוכנה שמלווה אותו, שאמורים להפיק תמונות טובות הרבה יותר וכן וידאו באיכות גבוהה - רזולוציה 1080p - כל זה עם ייצוב תמונה אוטומטי.

זמן הסוללה במכשיר החדש עלה ל-8 שעות, ובאפל מבטיחים גם איכות שיחה טובה הרבה יותר מאשר בדור הקודם. נזכיר כי בעת השקתו, זכה אייפון 4 להררי ביקורת בזכות בעיות קליטה.

הפעלה באמצעות קול

כאמור, ההכרזה החשובה של הערב כלל. יחד עם המכשיר החדש תושק תוכנה בשם Siri - תוצר של אחד הניסויים הגדולים בעולם בתחום האינטליגנציה המלאכותית. התוכנה הזו יכולה לזהות את קולכם, ולהבין מה אתם רוצים. כך, במהלך האירוע, כשנתבקשה למצוא "מסעדה יוונית מעולה בפאלו אלטו", התוכנה מצאה את כל המסעדות היווניות בעיר וסידרה אותן על פי דירוג.

סירי מתחברת לכל התוכנות המובנות באייפון - מתוכנת המפות ועד ליומן ודפדפן. המטרה היא לתת לה לארגן עבורכם הכל - מקביעת פגישות ועד לחיפוש תשובות לשאלות. היא יודעת להשתמש במשאבים כמו ויקיפדיה ואתר החישובים וולפרם אלפא כדי למצוא תשובות והגדרות.

נכון לעכשיו, פועלת סירי באנגלית, צרפתית וגרמנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מערכת הפעלה ושירותי הענן

חוץ מסירי, הזכירו אנשי אפל באירוע את iOS 5 - מערכת ההפעלה הניידת החדשה של אפל. זו תושק בשבוע הבא, ב-12 באוקטובר, למכשירי אייפון (4 ו-3GS), אייפד, ואייפוד טאץ' (דור 4 ו-3), בחינם. בין החידושים הבולטים בה ניתן למצוא את מרכז ההתראות - מסך הדומה לזה של אנדרואיד, שמציג את כל התראות המכשיר; סנכרון אלחוטי של המכשיר דרך הרשת הביתית; וחיבור מובנה לחשבון הטוויטר שלכם, ללא צורך בתוכנה חיצונית.

שירות הענן של אפל, iCloud, יופעל גם הם בשבוע הבא, ויהיה חינמיים לבעלי מערכת ההפעלה Lion ו-iOS 5. המשמעות היא סנכרון של כל הקבצים שלכם על שרת ברשת, במקום על המחשב האישי כפי שהיה נהוג עד כה. אל הקבצים ניתן יהיה לגשת מכל מקום בעזרת כל מכשיר של אפל. הקבצים מהמכשיר יגובו אוטומטית מדי יום (השירות ניתן חינם עד נפח של 5 ג'יגה). כמו כן נוספה אפליקציה חדשה - אפשרות לשלוח את המיקום שלכם לאנשים אחרים, על מנת שיוכלו למצוא אתכם בקלות.

שירות נוסף שיופעל בשבוע הבא הוא iTunes Match. מדובר ביכולת לתת לאפל לסרוק את ספריית המוזיקה שלכם, וליצור לה עותק בענן. אם שיר שהיא מוצאת נמצא כבר על שרתי אפל כחלק מהיצע החנות, היא מאשרת לכם להשתמש בו בחינם על 3 מכשירים. אם לא, היא מעלה את השיר ומאפשרת לכם להשתמש בו. כל זה ב-25 דולר לשנה, כך שניתן למעשה "להלבין" ספריית מוזיקה פיראטית בתמורה לדמי שימוש שנתיים.

כמה זה עולה?

המכשיר יושק בשבוע הבא, ב-14 באוקטובר, בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, צרפת, גרמניה, ויפן. הוא יעלה 399$ לדגם 64 גיגהבייט, 299 לדגם 32 גיגהבייט ו-199 לדגם 16 גיגהבייט. אייפון 4 הותיק יעלה כעת 99$, ואילו אייפון 3GS יינתן בחינם. כל המחירים האלה הם מחירי התחייבות, שכוללים חוזה של שנתיים לרשת סלולר אמריקאית. לא ברור מהם מחירי הגרסאות "הפתוחות" של המכשירים, והאם אלה בכלל תמכרנה בארצות הברית.

מאוכזבים מאפל? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אייפודים

באופן היסטורי, אירוע ספטמבר של אפל מוקדש היה לאייפודים ולא לאייפונים. אז האייפון אולי עבר לקדמת הבמה, אך באפל לא שכחו גם את הנגנים, וגם לא הרגו אותם כפי שחזו חלק מהאנליסטים. כך, אייפוד נאנו מקבל גרסה עם מערכת הפעלה מעודכנת, שכוללת ממשק אימונים חדש, אייקונים גדולים יותר ושבעה סקינים של שעון עבור אנשים שמשתמשים בו כבשעון יד. הוא יעלה כעת 129 דולר ל-8 גיגהבייט, ו-149 דולר ל-16 גיגהבייט.

אייפוד טאץ', שהפך למכונת המשחקים הפופולרית בעולם, יעלה כעת 199$ לגרסת 8 גיגה, 299$ לגרסת 32גיגהבייט ו-399 דולרים לגרסת 64 גיגהבייט. חידושים אחרים לא יהיו בו, חוץ מ-iOS 5 בה הוא כמובן יתמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully