וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום מגיע לאייפון ואייפד

גוגל הציגה גרסה מיוחדת של דפדפן הכרום עבור אייפון ואייפד, יחד עם חידושים בשירות גוגל דרייב, ביניהם עריכת מסמכים ללא חיבור לרשת

כרום מגיע לאייפון ואייפד. דפדפן ה-Chrome הפופולרי של גוגל מגיע גם למערכת ההפעלה iOS. יש להניח כי לא מדובר בדפדפן מלא, שמשתמש במנוע הרגיל של כרום, זאת כיוון שאפל לא מאפשרת למפתחים להכניס מנועים אחרים אל המערכת. ככל הנראה, זהו ממשק של כרום, עם אפשרויות הסנכרון של כרום, אך בתוך האריזה רץ הדפדפן הרגיל של אייפון, כך שלא צפויים שיפורים ושינויים הנוגעים למהירות.

הדפדפן החדש יהיה זמין הלילה (ה') בגרסה לאייפון וגרסה מיוחדת לאייפד. הוא מסתנכרן אל חשבון גוגל ושואב ממכשירים אחרים את את הסימניות והלשוניות הפתוחות, כמו גם סיסמאות שלכם ששמורות בענן. בנוסף, גם הגרסה הזו תכלול את "מצב אינקוגניטו", שמאפשר גלישה אנונימית.

חידושי גוגל דרייב - גרסה ל-iOS, עריכת מסמכים לוקאלית

גם שירות האחסון בענן של גוגל, Drive, לתוכו שולבו גם היישומים המשרדיים של Google Docs, מגיע למערכת ההפעלה הניידת של אפל. החבילה ב-iOS מאפשרת לא רק לגשת למסמכים ולהשתמש בהם, אלא גם כוללת פונקציות מתקדמות כמו זיהוי טקסט במסמכי תמונה ומתן אפשרות לחפש את הטקסט הזה.

פלטפורמה נוספת אליה מגיע השירות היא ChromeOS של גוגל, עליה פועלים מכשירי Chromebook. "השירות יוטמע במערכת בצורה עמוקה" לדברי אנשי גוגל.

חידוש מהותי נוסף ל-Drive הוא מתן האפשרות לערוך מסמכים במעבד התמלילים של גוגל דוקס כשהמחשב אינו מחובר לרשת. העותק יישמר על הדיסק הקשיח של המחשב, ויועלה לענן בפעם הבאה בה המחשב יתחבר לאינטרנט.

עדכון ראשון: 20:28

עוד בנושא:

כל ההשקות של גוגל מהיום הראשון של כנס מפתחים
המשקפיים של גוגל: למה זה טוב?

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully