וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מיקרוסופט משיקה את האקס-בוקס 360 בישראל

לוואלה! TECH נודע כי שש וחצי שנים לאחר שהושקה בארצות הברית, הקונסולה של מיקרוסופט ושירותי האונליין הנלווים בדרך לארץ

מיקרוסופט תשיק את אקס-בוקס 360 בישראל בחודשים הקרובים. לוואלה! TECH נודע כי החברה ערכה פגישות עם חנויות וארגונים בישראל, כחלק מהכנה להשקה רשמית של קונסולת האקס-בוקס 360 בישראל. ההשקה עצמה צפויה בחודשים הקרובים, אך תאריך סופי טרם נקבע. כשפנינו למיקרוסופט, קיבלנו את התגובה הבאה: "אנו בוחנים כל העת אפשרויות להרחיב את היצע מוצרינו, אך בשלב זה אין לנו כל דבר חדש להכריז עליו".

מהמידע שהגיע לידינו עולה כי הכוונה של מיקרוסופט אינה להשיק את הקונסולה רק דרך ערוצי שיווק רגילים, כי אם גם דרך שיתופי פעולה עם גופים גדולים במשק. ההשקה תלווה בפתיחת שירות Xbox Live – שירות האונליין של הקונסולה, בישראל, אך לא ברור עדיין האם הכוונה היא רק לשירותי המשחק, או שמא גם חנויות תוכן וידאו ואודיו ייפתחו לישראל במסגרת הזאת. נזכיר כי חנויות התוכן האלה מהוות חלק משמעותי מהאסטרטגיה השיווקית של מיקרוסופט גם ב"חלונות 8" – מערכת ההפעלה החדשה של החברה, הצפויה להגיע לשוק ב-26 באוקטובר. לפיכך, מיקרוסופט עשויה לנסות ולהרחיב את מספר המדינות בהן החנויות האלה פועלות.

אקס-בוקס 360 הושקה בארה"ב בסתיו 2005, ובאירופה בתחילת 2006. בינואר 2007 הבטיח דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, כי הקונסולה תושק בישראל עד סוף אותה שנה. כעת, חמש וחצי שנים לאחר ההשקה, נראה כי אכן מגיעה עת ההשקה הרשמית. בינתיים, הקונסולה נמכרת כבר שנים ברשתות שיווק גדולות, זאת בזכות יבוא פרללי.

עוד בנושא:
Xbox 360 בישראל: כרוניקה של פספוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully