וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בפייסבוק של ראש הממשלה: בחרו את לוגו ביקור אובמה

טל שלו

17.2.2013 / 17:00

הפייסבוק של ראש הממשלה מזמין את הגולשים לבחור אחת משלוש אפשרויות ללוגו של ביקור אובמה. ההצעה שתגרוף את מספר הלייקים הגבוה ביותר תזכה לעטר את כל הפרסומים בנושא

משרד ראש הממשלה פירסם אחר הצהריים (ראשון) בדף הפייסבוק שלו שלוש הצעות לבחירות הלוגו הרשמי שילווה את ביקורו בישראל בחודש הבא של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. "ברית עמים" (UNBREAKABLE ALLIANCE) - הוא השם שנבחר לתוכנית הביקור, עליו הופקד היועץ לביטחון לאומי, יעקב עמידרור.

ב-48 השעות הקרובות יוכלו גולשי הפייסבוק לבחור בין שלוש האפשרויות, וההצעה שתגרוף את מספר הלייקים הגבוה ביותר תזכה לעטר את כל הפרסומים הרשמיים לקראת הביקור. ההצבעה תסתיים ביום שלישי, 19 בפברואר 2013, בשעה 16:00.

אלו הכרזות המועמדות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלוש מטרות לביקור

שרי הממשלה שמעו היום את סקירת התוכניות הראשוניות לשלושת ימי שהותו של הנשיא האמריקני בישראל, שהוכנו במשרד ראש הממשלה בשבועות האחרונים. בפתח הישיבה, שב נתניהו והדגיש את שלוש מטרות הביקור - הגרעין האירני, החשש מהתפרקות המשטר בסוריה וחידוש התהליך המדיני בין ישראל והפלסטינים. "בביקור הצפוי אנחנו נדון בעצם בנושאים המשמעותיים ביותר לביטחונה של מדינת ישראל ולהבטחת עתידה", אמר נתניהו בישיבה.

בישיבות שקוימו במטה ההסברה הלאומי במשרד רה"מ בשבוע שעבר הוחלט לנצל את הביקור "להדגשת הקשר ההדוק בין ישראל וארצות הברית ובין הציבור הישראלי והאמריקני". היועץ לביטחון לאומי עמידרור ציין כי לאור ההתעניינות הבינלאומית בביקור ייעשה מאמץ גם להציג את פיתוח תעשיית ההיי-טק הישראלית. בהמשך השבוע צפוי עמידרור לצאת לוושינגטון ולהציג בפני מקביליו האמריקנים את תוכניות הביקור הראשוניות, בעוד השליח המיוחד של ראש הממשלה, עורך דין יצחק מולכו, שב בסוף השבוע מהבירה האמריקנית שם החל לדון עם גורמים בממשל בהיערכות לחידוש המו"מ בין ישראל והפלסטינים.

הנאום לציבור הישראלי: טרם נקבע מקום

מטוס אייר פורס 1 הנשיאותי, מלווה במשלחת של מאות אנשי ביטחון, עובדי הבית הלבן ופמליה תקשורתית מכובדת, ינחתו בנמל התעופה בן גוריון ביום רביעי ה-20 במרץ, שם יתקבלו על ידי נשיא המדינה וראש הממשלה בטקס ממלכתי מלא. משם ייסע הנשיא האמריקני לירושלים לפגישת עבודה בבית הנשיא, ולאחר מכן יבקר ביד ושם ובהר הרצל. בשעות הערב יקיים אובמה פגישת עבודה ארוכה עם ראש הממשלה במעונו.

ביומו השני של הביקור ייסע אובמה לרמאללה לפגישות עם בכירי הרשות הפלסטינית, ועם שובו הוא צפוי לשאת נאום לציבור הישראלי, אך טרם נקבע מקום לקיום הנאום. לאחר הנאום צפוי הנשיא פרס לקיים במעונו ארוחת ערב ממלכתית לכבודו של אובמה. ביומו האחרון של הביקור אובמה ונתניהו ייפגשו שוב, ובשעות הצהריים צפוי אובמה להמריא לרבת עמון, שם ייפגש עם המלך עבדאללה.

במשרד ראש הממשלה מעריכים כי יחד עם אובמה צפויים להגיע לישראל מאות עיתונאים מרחבי העולם אשר עבורם ייפתח מרכז תקשורת בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully