וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלדה על פלאפי בירד

TECH

17.2.2014 / 12:48

טירוף הפלאפי בירד מסרב לשקוע גם בלי המשחק המקורי. החיקויים גוזרים קופון והרשת מלאה בפארודיות. אספנו את הטובים ביותר. אף על פלאפי נוע תנוע

סרטון של משחק FLAPPY BIRD. יוטיוב, צילום מסך
כפי שניתן לראות הוא מסביר שתהיו ציפור צהובה ובריאה ואחרי שתקישו על המסך מחכה לכם מוות אפור ומהיר/צילום מסך, יוטיוב

stay flappy

נכון לכתיבת שורות אלו, המקום הראשון בהורדות החינמיות ב-google play בארצות הברית שייך למשחק בשם Clumsy bird. בר המזל הזה הוא אחד מתוך מאות חיקויי פלאפי בירד שעלו לחנות רק בימים האחרונים, והם עוד ממשיכים להגיע.

לעלות אפליקצייה לאפ-סטור זה תהליך איטי יותר. בשונה מגוגל, אפל בודקת כל אפליקציה לפני עלייתה והרבה מהן נדחות מסיבות שונות. אבל גם כאן, לא פחות משלושת המקומות הראשונים בהורדות משחקים חינמיות שייכות לחיקויי פלאפי בירד. למקום הראשון הגיע: Splashy Fish - The Adventure of a Flappy Tiny Bird Fish.

זו לא רק כותרת למשחק שעושה שימוש בהרבה מילים לטובת מיקסום במנוע החיפוש של האפ-סטור, אלא גם דאחקה על חשבון Tiny Wings, שהוא משחק אחר שנראה שפלאפי בירד המקורי שאב ממנו השראה. בבחינת, הגונב מגנב פטור. עם זאת, לא יהיה מפורך להעריך שהמשחק המקורי, על אף שהוא כבר לא ניתן להורדה, עושה ביום יותר כסף משניהם ביחד מהפרסומות שעוד רצות על המכשירים שהתקינו אותו כשהטירוף היה בשיאו.

עם הסרת המשחק התמלאה הרשת במחוות וחיקויים נוספים. כולל גרסאות אונליין שמחקות את המקור אחד לאחד כמו זו, ואפילו גרסה ישראלית - Flappy Kid - להורדה באנדרואיד.
הנה כמה מהמחוות הבולטות:

הציפורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם להחליף רקע לתת מימי ולחזות בכולם מתרסקים ביחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר הגאוני flapMMO.com מאפשר לכם לשחק את פלאפי בירד כמשחק מולטיפלייר, ולראות במקביל התקדמות במשחק של שחקנים מכל העולם. זו חוויה ממכרת, מצחיקה ומומלצת מאד ובעיקר תגלו שכולם בדיוק כמוכם לא עוברים את העמוד השני.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אינדי בירד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וריאציות פלאפי. פלאפי ג'אם צילומסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפלאפי ג'אם הוא אתגר למפתחי אינדי עצמאיים של אתר itch.io ליצור משחקים בסגנון פלאפי בירד, עם אותם ערכים גרפיים של המשחק המקורי אבל תוך מתן כבוד ושמירה על זכויות יוצרים. הדד-ליין לפיתוח הוא עד ה-24 בפברואר ועד כה נאספו קרוב ל-300 משחקים. אתם מוזמנים לנסות אותם.

בעולם האינדי שווה לבדוק את FLAPPYBALT המחווה של אדם סולצמן, היוצר של Canabalt, ו-Hundreds.

כשמריו פגש את פלאפי

גם יוטיוב התמלא בסרטוני פלאפי. הרבה מהם סביב הקשר המפוקפק בין העולם של מריו בתוך המשחק. למשל, פלאפי בירד גנבה ממריו את הצינורות ומריו לא רואה מזה שקל.

וגם מריו מתוסכל מרמת הקושי של המשחק:

דה בירד איז דה וורד

דרגת הקושי במשחקיות של פלאפי בירד היא לגמרי אחד הגורמים הממכרים של המשחק מצד אחד אבל זה גם מאד מאד מתסכל. הסרטון הבא מאגד את סרטוני ה-VINE הטובים ביותר בקטגוריית התסכול מפלאפי בירד. אזהרה: מכיל גסויות, קללות והרבה אנשים כועסים.

וכמו תמיד, יש רק אחד בעולם שכלום לא קשה לו:

הסוף המר

כמו חיקויי אנגרי בירד ומשחקים נוספים אחרים שהלכו לעולמם גם הזמן של פלאפי בירד קצוב. מתישהו בקרוב ימאס לנו. אתמול דווח ב-techcrunch שגוגל ואפל דחו אפלקיציות שעשו שימוש בשם FLAPPY ואחרי הכל זה לא משחק כזה טוב. אתם לא צריכים לדעת הולנדית כדי להבין שגם פלאפי בירד בדיכאון מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully