וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימייל קוראת את המיילים שלכם?

עבריין מין בארצות הברית נעצר אחרי שהשוטרים קיבלו טיפ מג'ימייל על המצאותם של תכני פורנוגרפיה במייל שלו. חדשות הטק

סיקרט מסתבכת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיקרט. שקט מלכלכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכירי סיקרט עושים בושות: אחרי שמייסד האפליקציה דיוויד בייטו הגיב לביקורת בטוויטר באופן שמרמז כי מקרי התאבדות של צעירים בעקבות פרסומים ברשת האנונימית לא מטרידים אותו כל עוד הם לא מייצרים עבורו בעיית יחסי ציבור, החליטה האחראית על יחסי הציבור בחברה להתערב ופרסמה אף היא תגובה לא ממש מחמיאה. בתגובתה, שפורסמה בבלוג Pando Daily שעקב אחרי הסיפור ולקח בו חלק פעיל, כתבה שרה ג'יין סאצ'טי ש"היא תמיד מופתעת כשאנשים כותבים דברים נוראיים בלי לדבר עם האנשים המהווים את היעד. חלק מהעבודה, אבל חלק עצוב. זה הכול".

כמו מייסד האפליקציה, גם הביקורת כלפיה הופנתה בגלל טענות על חוסר רגישות והבעת צער על הפוטנציאל של סיקרט להביא צעירים לפגיעה בעצמם. לאחר מכן, פרסמה סאצ'טי פוסט התנצלות ובו כינתה את מילותיה "רשלניות וקלות דעת". האירוניה היא שלא רק שנעשה כאן נעשה כאן נזק גדול אלא שהוא נעשה בדיוק בכלים של סיקרט שבה ניתן למצוא אמירות פוגעות מבלי שיעמוד מאחריהם מישהו.

עוד בנושא: ככה נראה "צוק איתן" דרך הוידויים באפליקציית סיקרט

גוגל מדווחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפעמים זה טוב שעוד מישהו רואה את המיילים שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזרח אמריקאי מהעיר יוסטון בטקסס נעצר לאחר שגוגל דיווחה לרשויות כי זיהתה תמונות בהשתתפות ילדים בתיבת המייל שלו, דיווח ערוץ הטלוויזיה המקומי KHOU. לפי הדיווח, ג'ון הנרי סקילרן בן ה-44, שהורשע בתקיפה מינית של ילד בשנת 1994, שלח תמונות בהן נראתה ילדה קטנה לחבר במייל, וגוגל הודיעה על המקרה למרכז לילדים נעדרים ומנוצלים בארה"ב. בעקבות כך הוצא צו מעצר כנגדו ונתפסו בטלפון שלו ובטאבלט שברשותו חומרים פורנוגרפיים בהשתתפות קטינים.

עם זאת, המקרה מעלה שאלות מעניינות בנוגע לפרטיות הצרכן. שכן הדיווח לא מפרט אם מדובר בתמונות פורנוגרפיות שהועברו במייל או רק תמונות שעוררו חשד, ומהי הסמכות של גוגל כספק שירותי מייל לבצע ניטור מיילים של אזרחים, באיזה היקף מדובר , או אם הדבר רצוי במקרים מסויים כשיש עברייני מין המשתמשים באותם השירותים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רגע מה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומסך של צילומסך מאתר 4chan שנמכר בכמעט 100 אלף דולר. אפשר לסגור את האינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילום מסך מפלטפורמת הפורומים 4chan נמכר במכירה פומבית באיביי תמורת סכום של כמעט 100 אלף דולר: 90,900 דולר. הצילום מכיל הודעה שבה מופיע הטקסט: "פעם אמנות הייתה דבר שיש להוקיר. עכשיו, פשוטו כמשמעו, כל דבר יכול להיות אמנות. הפוסט הזה הוא אמנות".

המכירה הסתיימה ב-1 באוגוסט, ארבעה ימים לאחר פתיחתה בסכום התחלתי של 500 דולר, ולפי הדיווח ב-Cnet והיא כללה 45 הצעות רכש. האם מדובר בבדיחה או הטרלה? בינתיים אפשר רק לקבוע ששלב המכירה הושלם – כעת יצטרך הקונה לחכות לאספקה.

אם אתם קוראים קבועים פה אתם יודעים מי עוד אוהבת לתת ערך גבוה לתמונות מ-4chan

פרסומת חדשה לאפל למכשירי 5S

הסרטון עוסק בחלומות ומראה שימושים של המכשיר בעבודות שונות. משום מה החלק של עריכת טקסטים בוואלה! TECH נשמט מהפרסומת. אולי כי עד שנקבל פה מכשיר אייפון חדש הגהינום יקפא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully