וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES 2013: השעון החכם Pebble מגיע לשוק

שעון היד החכם Pebble לא רק מציג את השעה, אלא גם מתחבר לטלפון שלכם, מציג הודעות ושולט בנגן המולטימדיה

עריכה: אמיר קוטיגרו

ב-Pebble מבקשים לומר שהשמועות על מותם היו מוקדמות. הפרויקט המצליח של אתר מימון ההמונים Kickstarter, שביקש 100,000 דולרים וקיבל 10,266,845 דולרים, אמנם פספס את חלון המשלוח המקורי, אך אין זה אומר שהמפתחים ברחו עם הכסף. למעשה, בעוד כשבועיים יתחילו המזמינים לקבל את השעון, ובחברה הציגו בתערוכת CES את הדגם הסופי שלו.

Pebble הוא שעון יד חכם, שלא רק יכול להציג את השעה במגוון דרכים - ממילים ועד לתצוגה בינארית - אלא גם מתחבר לטלפון שלכם ויכול להציג הודעות, לשלוט בנגן המולטימדיה או להציג הודעות מייל. תצוגת ה-E-Paper שלו גורמת לכך שהשעון יהיה חסכוני בחשמל, וצריך להטעין אותו רק פעם בשבוע.

נכון לעכשיו, השעון תומך רק בתצוגה אנגלית, אך בעתיד תתווסף תמיכה בשפות אחרות. עברית? ובכן, אנחנו בארץ לא הזמנו מספיק שעונים כדי להפוך את זה לטלאי בעדיפות גבוהה. ב-Pebble אומרים שנכון לעכשיו, הפונטים של סינית, יפנית וקוריאנית נמצאים בעדיפות גבוהה יותר, אבל עם הזמן גם תמיכה בעברית וערבית תגיע.

דבר נוסף עליו חושבים בחברה הוא חנות אפליקציות. נכון לעכשיו, כל הטלאים, שאמורים להוסיף מדי כמה שבועות תצוגות שעון חדשות ועוד יכולות, יהיו חינמיים. לטענת אנשי Pebble, הם לא רואים הגיון בעדכוני פרימיום כלשהם כמודל רווחים עבורם, אבל אולי בעתיד תהיה להם דרך לאפשר למפתחים להרוויח.

אם תרצו להזמין את Pebble, בחברה שולחים לישראל. המחיר של השעון עומד כיום על 150 דולרים. השעונים שמוזמנים כעת, יישלחו מתישהו במהלך מרץ.


עוד מ-CES 2013:

- המטען שיחזיק לכם חודש
- הגאדג'ט שישמור לכם על המזוודה
- האוזניות שלא מתבלבלות

  • עוד באותו נושא:
  • pebble

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully