וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות של טירוף משחקים

הגלובל גיים ג'אם, אירוע פיתוח המשחקים העולמי חוזר בסוף השבוע, ויכלול 4 אתרים שונים ברחבי הארץ. כולכם מוזמנים

יצירת משחק מחשב הינה תהליך ממושך שלרוב מצריך משאבים רבים ולו יעדים מוגדרים. לעתים, בתהליך היצירה אובד חלק מהכיף והחופש שמאפיינים את מוצר המשחקים הסופי.

האפשרות לעשות משחק בכל תחום שבא לך תוך היכרות ועבודת צוות עם חברים ממקצועות שונים היא כנראה חלק מגורם המשיכה של הגלובל גיים ג'אם, האקטון פיתוח משחקים המתקיים במהלך 48 שעות בעשרות אתרים בעולם, ויתקיים במקביל גם בישראל במהלך סוף השבוע.

הגלובל גיים ג'אם (GGJ) מופק בישראל זו השנה השישית על ידי עמותת GameIS, עמותת תעשיית מפתחי המשחקים בישראל. 4 אתרים יפעלו ברחבי הארץ במהלך סוף השבוע: תל אביב, ירושלים, חיפה והאתר היחיד בעולם לשומרי שבת יפעל בכפר הירוק ויחל את פעילותו כבר ביום רביעי בערב.

האירוע צובר פופלאריות גוברת מדי שנה והאתר התל אביבי, אשר יתארח במשרדי הקמפוס של גוגל, ממוקם כרגע שני בעולם במספר הנרשמים. שני רק לאתר המצרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: PAH! משחק ישראלי הפועל על זיהוי קול, לפי רעיון של אייל שחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמנה פתוחה

בכל אתר בעולם, במהלך הפתיחה שיזניק את האירוע יוכרז הנושא הבינלאומי של האירוע - לרוב מדובר במילה או ביטוי המאפשרים פרשנויות חופשיות למדי - וקבוצות שונות שיתהוו במקום יתחילו לפתח משחק בנושא ולאיזה פלטפורמה שיחפצו.

אירועי הגלובל גיים ג'ם פתוחים לכולם ואם אתם מרגישים שמעניין אתכם לפתח משחק ולהכיר אנשים חדשים, ובמיוחד אם יש לכם מה לתרום בתחומים השונים של עשיית המשחקים ויש לכם 48 שעות פנויות אתם יותר ממוזמנים.

לחצו כאן כדי לעבור לעמוד ההרשמה
חשוב לזכור גם להרשם באתר הבינלאומי של ה GGJ

בין המשתתפים יקחו חלק מפתחים, גרפיקאים, מעצבי משחק, מעצבי תלת מימד, אנשי סאונד ומוזיקה וגם תסריטאים, סטודנטים, מפיקים ואנשים נוספים שרוצים לקחת חלק בחגיגה.

בסוף האירוע ביום שבת (או שישי באירוע שומרי השבת) יוצגו כל המשחקים שפותחו במהלך האירוע ויועלו לאתר לשימוש חופשי של הקהל בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully