וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GAME OVER: פלאפי בירד

TECH

11.2.2014 / 10:36

"פלאפי בירד" הוסרה מהאוויר אבל יש מי שמוכר סמרטפון עם המשחק ב-10,000 דולר, שמועות צצות על התאבדות היוצר וכבר יש חיקויים ללהיט, כולל קקי מקפץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו עוף החול הציפור הזו ממשיכה להתרומם אחרי מותה. רק כדי להתקע בעוד עמוד שנגנב ממריו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעל 50 מליון הורדות היו לפלאפי בירד עד שיוצר המשחק, דונג נויין הויאטנמי, עמד בציוצו והסיר את המשחק מהאפ-סטור וגוגל פליי. אבל המותג פלאפי בירד עדיין חי, ואיפה שיש ביקוש ימצא מי שידע לסתום את החורים. אתמול פורסמה ידיעה לפיה יזם זריז מוכר ב-eBAY מכשיר אייפון 5 שמותקן עליו פלאפי בירד. המחיר הראשוני שהוא ביקש היה 650$, בערך כפול ממחירו של מכשיר חדש בלי המשחק.

הוא כנראה היה צנוע. המכירה הפומבית משכה אליו גולשים רבים ו-69 מתוכם נתנו הצעות מחיר לקניית המכשיר. תג הקנייה עלה עד לסכום הדמיוני של 94,100$. אולם לא בטוח שהעסקה יצאה אל הפועל לאחר שעמוד המכירה הוסר מ-eBAY באופן מסתורי.

אם אתם עדיין מרגישים תחושת פספוס שלא הספקתם לקחת חלק בהיסטוריה ובהיסטריה של המשחק, שיטוט קצר ב-eBAY יגלה מוכרים רבים שמנסים את מזלם בכל סוגי המכשירים, חלקם במחירים מגוכחים לא פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הפנים למטה. צילומסך מהרבה מכשירים בעולם בימים האחרונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוצר המשחק התאבד?

לא רק המותג עדיין חי. גם יוצר המשחק, למרות שטען כי הצלחת המשחק הרסה את חייו, עדיין בחיים. בתחילת השבוע הופצה שמועה ברשת כי היוצר לא עמד בלחץ והתאבד בירייה בראשו. מקור השמועה באתר huzlers.com שמטרתו לייצר בלבולים מסוג זה על ידי ערבוב ידיעות אמיתיות ומומצאות.

הצלחת המשחק לוותה בלא מעט טענות כי דונג רימה את האפ-סטור והשתמש בבוטים להקפיץ את הורדות המשחק שלו, וברגע שהגיע למקומות הראשונים הכוח הויראלי שלהם כבר עשה את העבודה.

שני משחקים נוספים שלו: Super ball Juggling שמזכיר במראה וברמת הקושי המתסכלת שלו את פלאפי בירד ו-Shuriken Block הסימפטי זכו להגיע למקומות גבוהים בעצמם בחנויות, זאת בלי שקיבלו קידום בפלטפורמה של פלאפי בירד. שניהם עדיין זמינים למשחק אז תורידו לפני שתקנו אותם במכשיר יד שנייה ב-eBAY.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ק-אצ'ינג

כולם רוצים להרוויח מההצלחה של משחק כמו פלאפי בירד. במיוחד במקרה כמו זה, כשמדובר במשחק שלא עומדת מאחוריו חברה כמו גדולה כמו נניח רוביו - יצרנית אנגרי בירדס, או משחק שהתכנות בו לא מורכב במיוחד ומקורות ההשראה של הגרפיקה שלו מוטלים בספק: הצינורות לקוחים ישירות ממריו, הפונט מ-GTA והציפור עצמה לא שונה בהרבה ממשחק ציפורים מצליח אחר Tiny Wings.

לא חסרים חיקויים וכך ניתן למצוא ברשת כמה גרסאות אונליין בפלאש של המשחק. בגוגל פליי תמצאו גרסאות אנדרואיד עם ציפורים, חזירים, דבורים, תרנגולות ולפחות 4 משחקים שונים שהלכו על משחק המילים flappy turd. כולם עם אותה משחקיות וגרפיקה די דומה של מעבר מכשולים המתקרב לבלתי אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully