וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בווטסאפ: למשך כמה שעות לא ניתן היה לשלוח הודעות

שירות ההודעות קרס ובמשך כמה שעות לא ניתן היה לשלוח ולקבל הודעות. לאחר חצות (שעון ישראל) חזר לפעול באופן חלקי. עדיין לא ברורים ממדי התקלה

תוכנת ווטסאפ. Margarethe Wichert, AP
צילום: AP/AP, Margarethe Wichert

שירות המסרים המיידיים וואטסאפ נפל לכמה שעות אתמול (שבת) בערב. דיווחים רבים התקבלו על חוסר יכולת של משתמשים בשליחת ובקבלת הודעות, וטוויטר הוצף בעדכונים של גולשים מרחבי העולם על קריסה של השירות. לא ברור עד כמה גדולה הייתה התקלה, אולם כעבור מספר שעות היא תוקנה.ווטסאפ הודיעו שהקריסה אירעה בשל "תקלות בשרת".

ברשתות החברתיות החלו להופיע דיווחים שונים על התקלה, שאינה מאפשרת המשך התקשרות דרך האפליקציה. בישראל, הופיעו הדיווחים החל מסביבות השעה 19:00, ומשתמשים קראו לחבריהם לחפש תחליפים כמו שירות המסנג'ר של פייסבוק. במהלך ה-7 בדצמבר, ולפני כן באוקטובר האחרון, אירעו נפילות נוספת של השירות.

ווטסאפ העלו הודעה בעמוד הטוויטר שלהם ובה הם מבהירים כי הם מטפלים בתקלה:

הודעה של ווטסאפ  בטוויטר. טוויטר, צילום מסך
הודעה של ווטסאפ בטוויטר/צילום מסך, טוויטר

רק לפני יומיים נודע שפייסבוק מתכננת לרכוש את יצרנית אפליקציית ההודעות למובייל, תמורת סכום אסטרונומי של 19 מיליארדי דולרים. בשלב הזה עדיין לא ברור אם למהלך הזה יש קשר לקריסת השירות.

באפליקציית וואטסאפ מעל 450 מיליון משתמשים פעילים. לאחר פרסום דבר הרכישה, הסבירה פייסבוק כי וואטסאפ תמשיך לפעול כחברה עצמאית ותישאר במשרדיה הנפרדים, וכן כי היא אינה צפויה לשלב בה פרסומות.


עוד בנושא:
אחרי רכישת פייסבוק: איך תיראה ווטסאפ עכשיו?

(עדכון ראשון: 21:20)

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully