וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: סירי קילר

כנס המפתחים של מיקרוסופט הציג את Cortana, העוזרת האישית החדשה לווינדוז פון, לצד חידושים גם לחלונות 8.1 ושובו של תפריט ההתחל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווינדוז פון 8.1/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ועידת המפתחים שלה שנפתחה אתמול (ד') בסן פרנסיסקו, יצאה מיקרוסופט במספר הכרזות והציגה עדכונים שונים לפלטפורמות בפיתוחה למובייל ולמחשב האישי. מה שתפס את מרכז תשומת הלב היה הצגתה של הסייעת הקולית Cortana. הגרסה של מיקרוסופט לסירי של אפל.

לפי מיקרוסופט, בנוסף לחיפוש פשוט של מידע ולקבלת פקודות קוליות כמו כתיבת הודעות וקביעת פגישות, באפשרותה לומר למשתמש איזו מוזיקה מתנגנת. בכך היא מייתרת הפעלת תוכנות ייעודיות כמו שזאם, בנוסף קרוסרה תסרוק את המייל של המשתמש כדי להציג עבורו מידע כמו זמני טיסות.

Cortana, אשר הוצגה עדיין בשלב הבטא (וכתוצאה מכך התרחשו כמה תקלות במהלך הצגתה) תתבסס על מנוע החיפוש בינג לחיפוש מידע. הפיצ'ר יגיע למשתמשים בחודשים הקרובים עם השקת ווינדוס פון 8.1 ללקוחות במכשירים קודמים, ובסוף החודש במכשירים חדשים.

ג'ו בלפיורי מצוות ווינדוז מציג את הווינדוז פון 8.1

אפליקציות אוניברסליות

אם Cortana מנסה להיות הקילר של סירי, הרי שמיקרוסופט לא שוכחת את היריבות מכיוון מכשירי אנדרואיד: הכרזה נוספת נוגעת להפצתה בחינם של מערכת חלונות במכשירי מובייל בעלי מסך של עד 9 אינץ'. המהלך ייצר תחרות בעיקר לאנדרואיד ומיקרוסופט מקווה שיוביל להגדלה משמעותית של נתח השוק שלה.

עוד הציגה מיקרוסופט באירוע את מה שכינתה "אפליקציות אוניברסליות" לפלטפורמת חלונות. אלה הן אפליקציות שיעבדו גם על המחשב האישי וגם על מכשירי המובייל כמו הסמארטפון, הטאבלט והאקס-בוקס ללא צורך בהורדת אפליקציות מותאמות לכל מכשיר, בשורה משמעותית מאוד עבור מפתחי אפליקציות.

גם הצהרה זו נועדה להגדיל את נהירת המשתמשים אל מכשירים מבוססי חלונות, באמצעות הגדלת מניין האפליקציות המותאמות לסביבה זו. בנוסף, הוצגה גרסה נסיונית של ממשק מגע ליישומי אופיס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שובו של תפריט ההתחל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווינדוז 8, תפריט ההתחל חוזר בעדכון החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתמשי חלונות 8 דרך המחשב האישי והדסקטופ ישמחו לשמוע על חזרתו הצפויה של תפריט ההתחל, אחד מסימני ההיכר של מערכת חלונות לדורותיה. הסרת התפריט מחלונות 8 גררה ביקורת בגין נוחות השימוש ופנייה לתחליפי צד שלישי. מיקרוסופט שמעה את הביקורת ומסך ההתחל יחזור בחלונות 8.1, שהפצתה דרך העדכונים האוטומטיים צפויה החל מה-8 באפריל.

מיקרוסופט מציגה את ווינדוז 8.1

לבסוף, הציגה מיקרוסופט סמארטפונים זולים חדשים מסדרת לומיה שמייצרת נוקיה: לומיה 930 – שיושק מסביב לעולם ביוני, תחילה באירופה, וכן דגמי 630 ו-635 שמגיעים בחמישה צבעים שונים. השקת הדגמים האחרונים צפויה במאי, תחילה באסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully