וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוחח עם כסא

TECH

12.5.2014 / 17:14

הטכנולוגיה של הדברים בהשקת מכשירים של LG: צ'אט עם מקרר שאומר מה חסר, מכונת כביסה שמתחברת ל-WiFi ותנור שמתחמם לבד לפי המתכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימס לה להביא חלב בדרך הביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברות הטכנולוגיה מתייחסות ברצינות לטרנדים. הפופלאריות של מגמות חברתיות ברשת משפיעה על הפיתוחים והאסטרטגיות שלהן. כשמדובר למשל במצלמות חזקות יותר לצילום סלפי זה עוד מובן, אבל יש מקרים שזה נראה שהן קצת נסחפות. למשל כשזה מגיע לטרנד החם "האינטרנט של הדברים".

כך למשל LG הכריזה בקוריאה בשבוע שעבר על סדרת המכשירים הביתיים חכמים הכוללים את שירות ההודעות החדש HomeChat: שירות המאפשר לצרכנים לתקשר עם המכשירים החשמליים הביתיים בשילוב אפליקציית הצ'אט LINE.

מחשב אומר: לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שמוצג בצורה קצת מופרזת בתור "לנהל צ'אט עם מוצרי החשמל בבית" הוא למעשה שליטה מרחוק במוצרים דרך אפליקציית סמארטפון שבחלק מהמקרים יכולה דווקא להקל על החיים. השירות מאפשר לשלוט, לנטר ולשתף תוכן עם שלושה מכשירים: מקרר, מכונת כביסה ותנור על ידי שליטה מרחוק באמצעות 3 מצבים: חופשה, מחוץ לבית ו-בחזרה הביתה.

המקרר, על ידי שימוש במצלמה מובנית בחלקו הפנימי מציג את תכולתו על הסמארטפון או על הטאבלט. המצלמה יכולה להראות תוכן לא רק במדפים העליונים, אלא גם פריטי מזון על המדף התחתון ביותר. ככה אם תתקעו בסופר ולא תזכרו אם יש חלב או שצריך לקנות תוכלו להסתכל ולהחליט.

שליטה נוספת במקרר מתאפשרת על ידי מערכת ניהול שממליצה על ארוחות על בסיס הרכיבים הקיימים כמו גם הצגתם על צג LCD שיחסוך לכם פתיחה של הדלת, ובנוסף ניתן להכניס פריטי מזון למעקב אחר תאריכי התפוגה שלהם. מי שרוצה סינרגיה גדולה יותר עם המקרר שלו יכול להכניס פרופיל אישי הכולל גיל, מגדר, משקל, גובה ועוד לקביעת מדד מסת גוף ולקבל מהמקרר תוכנית בריאות לארוחה אישית או שילוב מרשמים תרופתיים בארוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עלייתן של המכונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיוק כמוכם, גם הם גונבים WiFi מהשכנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם מכונת הכביסה אפשר לצ'וטט. על ידי שליחת הודעת טקסט: start washing cycle (התחל תכנית כביסה) יחד עם זמן ההגעה הצפוי הביתה - והמכונה תוודא שתהליך הכביסה יסתיים עד ההגעה לבית. באמצעות משלוח הטקסט What are you doing? (מה אתה עושה?) יכולים המשתמשים לקבל עדכונים בזמן אמת על התקדמות הכביסה.
המכונה מצוידת במסך מגע המאפשר בחירה או הורדה של תכניות כביסה באמצעות רשת WiFi.

לתנור Lightwave אפשר לשלוח הודעות כמו "חפש מתכון" , ולקבל המלצה על מתכונים למאכלים ספציפיים. כאשר הוא מוכן לבישול, התנור יקבע אוטומטית את הטמפרטורה ומשך הבישול המתאימים לתבשיל המבוקש. משתמשים יכולים לקבל התראות בסמארטפונים כאשר יש מתכונים חדשים.

במצב ה-חזרה הביתה, ישאל התנור What dish would you like to make today? (איזו מנה תרצו להכין היום?) ואז ייפתח חלון "חפש מתכון". ככה שבשילוב המוצרים שבתוך המקרר תוכלו לתאם מתכון לאפייה שיחכה לכם ברגע שתגיעו הביתה רק אל תשכחו שיש כביסה במכונה שעוד צריך לתלות.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully