וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג לועגת לאפל בסדרת פרסומות חדשה

TECH

11.9.2014 / 13:16

בסדרת פרסומות יוטויב לגלקסי נוט 4, סמסונג מציגה את מתכנתי אפל כלוזרים בורים שלא מצליחים לחדש כלום עם האייפון 6 שלהם

בעקבות ההשקה של אפל ביום שלישי האחרון, יצאה סמסונג בסדרת סרטונים ביוטיוב שלועגים לחידושים של אפל ומקדמים את גלקסי נוט 4.

הסרטונים לא מזכירים את אפל באופן ישיר, הדמויות שמופיעות בהם לא אומרות את המילה "אייפון" ולהוגו שהם נושאים הוא לוגו פיקטיבי - אך הם עושים כל שביכולתם כדי לרמוז על מושא הפארודיה. הסדרה נקראת " לא צריך להיות גאון", כשהיא רומזת למפתחי אפל המכונים "הגאונים של אפל", והיא מציגה אותם כלוזרים טיפשים שלא מצליחים לעשות שום דבר כמו שצריך. אחד הסרטונים למשל מתייחס לשידור החי של כנס אפל, שקרס לא מעט פעמים בזמן האירוע, כשהיא מתארת את שני ה"גאונים" נאבקים בטכנולוגיית השידור החי עם דיבור מקוטע. "איך אתה לא מסוגל להתמודד עם לייבסטרים פשוט, אתה עובד בטכנולוגיה!" מטיח אחד מהם בחברו.

בסרטון אחר בסדרה, שני ה"גאונים" לא מצליחים לבצע שתי פעולות במקביל, ולכן הם גם לא מתקינים חלון מולטי-טאסקינג במכשיר (כביכול האייפון 6) כמו שיש בגלקסי נוט. הסרטונים הבאים צוחקים גם על אורך החיים של הסוללה באייפון, על גודל המסך ועל השעון החכם.

סמסונג לא היחידים שמתנגחים באפל ובהכרזות שלה. תמונה פופולרית שמסתובבת ברשת מציג את האייפון 6 החדש לצד מכשיר נקסוס 4 מלפני שנתיים - ומדגימה כיצד הרבה מהחידושים של האייפון בעצם כבר קיימים מזמן במכשיר המתחרה. "ברוכים הבאים ל-2012", מברך הכיתוב את אפל ומוסיף, "בשנת 2016, אתם בוודאי תאהבו חידושים כמו טעינה אלחוטית, עמידות במים, מסכי אפליקציות מפוצלים וכפתורים וירטואליים!" כל אלה פיצ'רים שכבר קיימים באנדרואיד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully