וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים של ברצלונה: כל מה שלא ידעתם שחסר לכם לסמארטפון

מסך כפול לסמארטפון, נרתיק שמנקה לכם את הנייד מטביעות אצבעות וחצובה לתמונות סלפי: כתבנו בתערוכת המובייל בברצלונה מביא משם את הגאדג'טים הכי חמים

תערוכת MWC שבברצלונה היא לא רק סמסונג גלקסי. ברחבי אולמות התצוגה האינסופיים במרכז הכנסים של ברצלונה מסתתרים שלל גאדג'טים חמודים ומטופשים, כאלה שכנראה תוכלו לחיות בלעדיהם אבל יהיה לכם הרבה יותר קל לחיות יחד איתם. הנה חמישה גאדג'טים חביבים במיוחד.

עוד דיווחים מתערוכת ברצלונה:
איך הסמסונג גלקסי S5 החדש? בדקנו
נוקיה מציגה לראשונה: מכשיר מבוסס אנרואיד
ווטסאפ משתלטת? תאפשר גם שיחות קוליות

עוד מסך

של חברת OAXIS InkCase. ארז רונן, מערכת וואלה! NEWS
עוד מסך זה אח./מערכת וואלה! NEWS, ארז רונן

אומרים שהסלולר הוא המסך השני, זה שאנחנו מסתכלים בו בזמן שאנחנו מסתכלים במסכים אחרים (זה של הטלוויזיה למשל, או המחשב). ומה אם למסך השני שלכם היה מסך שני? אז זהו - שכבר יש. InkCase הוא גאדג'ט מגניב במיוחד של חברת OAXIS: קייס לסלולרי שכולל בתוכו מסך דיו-אלקטרונית, שמציג תכנים שהוא מקבל מהאייפון או האנדרואיד שלכם ב-Blutooth.

אחד השימושים העיקריים למסך הזה הוא קריאת ספרים דיגיטליים: מסכים בטכנולוגית דיו אלקטרונית ניתנים לקריאה גם באור שמש מלא, ולכן הם אידיאליים לקריאת טקסטים. החסרון שלהם, אגב, הוא שהם מציגים אך ורק שחור ולבן, בלי טיפת צבע. ה-InkCase מאפשר גם להמשיך ולקרוא ספר בזמן שהמכשיר הסלולרי עצמו עושה דברים אחרים לגמרי, נניח מציג סרט או משמיע מוזיקה. עוד אפשרות היא להשתמש בקייס כצג נייד לרוכבי אופניים, שמציג מידע אודות הדרך בזמן שהמכשיר היקר בטוח בתיק.האם מישהו באמת צריך את זה? כנראה שלא.

למי זה מתאים? אם אתם חובבי קריאה ולא בראש שלכם לקנות קינדל, זה דווקא יכול להיות פתרון לא רע.

הנרתיק שהוא גם עוזרת בית

MWC 2014 ברצלונה, נרתיק ניקוי לסמארטפון, אייפון, Nuevue. ארז רונן,
הנרתיק המנקה של Nuevue. סיינפלד היה אוהב את זה/ארז רונן

הנרתיק המנקה של Nuevue אמור לפתור את בעית המסכים המלוכלכים בעולם. זהו נרתיק עור שמותאם למכשירי אייפון 5 ו-5S "עירומים", כשבתוכו תפורה מטלית ניקוי. כשמוציאים את האייפון מהנרתיק הצפוף המטלית מתחככת במסך ומורידה ממנו את כל טביעות האצבעות ושאריות השומן. בחברה אפילו מבטיחים שיש למטלית הזו סגולות אנטי-בקטריליות, ושהיא מחסלת עד 90% מהחיידקים שעל הסמארטפון שלכם בפרק זמן של שעתיים.

בפועל הטריק הזה עובד רק בערך: טביעות האצבעות אכן נעלמות, אבל במקומן מופיעים סימני מריחה שבולטים במיוחד כשעובדים עם המכשיר מול השמש. את מצב החיידקים לא יצא לי לבדוק, אך מכיוון שאף פעם לא חטפתי מחלה זיהומית מהאייפון שלי אני בספק אם זה עד כדי כך חשוב. חסרון נוסף הוא שהנרתיק הזה צפוף מאוד - מה שאומר שאי אפשר להשתמש בו אם לאייפון שלכם יש כיסוי.

למי זה מתאים? אם אתם מאותם אנשים שמסתובבים עם מטלית ניקוי בכיס ומנגבים באובססיביות את המסך כל חמש דקות, הנרתיק הזה ועשה בשבילכם את העבודה.

הסלולרי המושלם להיפסטרים

MWC 2014    ברצלונה, גדג'ט טלפון רטרו, תערוכת מובייל, טלפון ישן, brick. ארז רונן,
brick, כי לחטוף משהו כזה בראש זה כמו לחטוף לבנה בראש/ארז רונן

אם הייתם בעניין של מכשירים סלולריים לפני שזה נהיה אופנתי, וודאי תשמחו להשיג לעצמכם Brick, הסלולרי הכי רטרו בעיר. הוא נראה בדיוק כמו המכשירים הישנים של מוטורולה, ויכול לתפקד הן כמכשיר סלולרי עצמאי (באמצעות כרטיס SIM) או כשפופרת Blutooth לסמארטפון הקיים שלכם.

בגלל שהוא כל כך גדול אפשר לתקוע בפנים סוללה שיכולה להספיק לעד שלושה חודשים (!) וניתן להשתמש בה גם כמטען למכשירי אנדרואיד באמצעות כבל USB.
אז כן, זה גימיק, מסוג המוצרים שמוכרים בחוברות שמגיעות עם דפי הפירוט החודשיים של כרטיס האשראי, אבל האמת שזה גימיק די מגניב.

למי זה מתאים? לאנשים אירונים ומודעים לעצמם.

EPIC סלפי

סלפי, selfie, חצובה לסמארטפון, MWC 2014 ברצלונה, Winners'sun. ארז רונן,
חצובה לשימוש עצמי. רק על סלפי לספר ידעתי/ארז רונן

סלפי זה טוב ויפה, אבל בגלל שהידיים שלנו יחסית קצרות זה די קשה לגוון בצילומים העצמיים שהפכו לכל כך פופולריים בשנה האחרונה. בשביל זה המציאו כמה חברים סינים את חצובת הסלפיז האולטימטיבית: מקל טלסקופי שבצד אחד מרכיבים את הסמארטפון ובצד השני נמצאת יחידת שליטה שיכולה לתקשר עם המצלמה הסלולרית באמצעות Blutooth.

כשהסלולרי שלכם מונף אל על אתם יכולים לצלם סלפיז בזווית צילום רחבה ולהעלות לאינסטגרם. הלייקים כבר יגיעו לבד. המוצר הזה, של חברת Winners'sun האלמונית, הוא בשלב זה הוכחת קונספט בלבד. אנשי החברה מקווים לצאת מהתערוכה עם שותף שיעזור להם לייצר ולשווק את הדבר הזה להמונים. עם הפופולריות הגואה של הסלפיז - יש עוד סיכוי שהם ימצאו אחד.

למי זה מתאים? לי לי לי.

קורא טביעת אצבע גם ללא קורא טביעת אצבע

fingerQ, פינגר, MWC 2014 ברצלונה, קורא טביעות אצבע, טביעת אצבע. ארז רונן,
FingerQ. תצטרכו להוציא את הגישה לדפדפן מהידיים המתות הקרות שלי/ארז רונן

אפל התחילה באייפון 5s את הפיכת אמצעי הזיהוי הביומטריים לטכנולוגיה צרכנית פופולרית. סמסונג הלכה אחריה עם קורא טביעת אצבע משל עצמה ב-Galaxy S5. אבל מה אם יש לכם מכשיר אנדרואיד ישן ללא קורא טביעת אצבע? האם הגורל שלכם הוא לחיות ללא אמצעי זיהוי אישי? ממש לא!

FingerQ מייצרת נרתיקים למכשירי אנדרואיד שכוללים חיישן טביעות אצבע בחלק האחורי שלהם. החיישן עוד לא מאפשר לפתוח את המכשיר מנעילה, אך כן מאפשר לכם לנעול את הדפדפן הסלולרי ואפליקציות הצ'אט תחת הגנת האצבע, כדי שגורמים עויינים לא יוכלו לגנוב לכם את הסודות.

הנרתיקים עצמם די נאים, אך ניכר שטכנולוגית זיהוי האצבעות מפגרת כמה דורות מאחורי אפל וסמסונג. ובכל זאת - אם אתם חייבים להצטרף לטרנד עכשיו אתם יכולים.

למי זה מתאים? להורים חרדתיים, למשתמשים פארנואידים ואנשי שב"כ.

* הכתב הוא אורח חברת סמסונג בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully