וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייב אנד קיקינג

דינוזאור בכיס החולצה או מוזיקה מחצילים? סרט ישראלי חדש או משחקי רטרו במקום תמונות בבית? המלצות מאתר קיקסטארטר שתוכלו לממן

האם יש חיים על מארס?

בעוד שבועיים יגיע לבתי הקולנוע בארצות הברית הסרט ורוניקה מארס. בדיוק שנה מרגע שהתחיל פרויקט הקיקסטארטר למימונו שיזם רוב תומאס, יוצר סדרת הטלוויזיה בעלת אותו השם שירדה כבר ב-2007.

ורוניקה מארס (הסרט), הוא פרויקט פורץ דרך בהיסטוריה של אתר מימון ההמונים, שצבר עד רגע סגירתו מעל 5.7 מליון דולר והיה לסרט שזכה למימון הגבוה ביותר עבור סרט באתר ולמספר התומכים הגבוה ביותר עד היום לפרויקט בודד: 91,585. כעת הסרט צפוי להכניס סכום גדול מזה, ובסופו כנראה מחכה חתיכת רשימת קרדיטים ארוכה.

אם כל זה עושה לכם חשק להיות מעורבים, אספנו כמה פרויקטים מעניינים מהזמן האחרון.

למהירי החלטה: לעשות מוזיקה מחצילים

Ototo היא ערכה שהופכת כל דבר לכלי נגינה. שואב אבק לסקסופון? - בטח. חציל לפסנתר? - למה לא. וכתתו חרבותם לתופים? - ברור. על ידי חיבור הערכה לחפצים הם מגיבים לנגיעה ויפיקו צליל.

Ototo כבר הגיע למימון מלא. דרשו 50,00 פאונד, וכבר עברו את ה-60,000. אז אם סופסוף מצאתם מה לעשות עם המלוואח הזה ששוכב במקרר ומשום מה אתם לא זורקים לפח, כדאי למהר, כי הפרויקט יסגר אוטוטו (ראיתם מה עשינו שם?) ביום ראשון הקרוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רטרו גיק

כמה הולם ששם משפחתו של יוזם הפרויקט Pixel - מסך לד המציג עבודות פיקסל ארט, שנראות כמו משחקי רטרו מגניבים מהאייטיז ונשלט מהסמארטפון או מהמחשב - נקרא לינק.

המסך מציג 150 עבודות של עשרה אמני פיקסל ארט והוא מאפשר למשתמש ליצור גם את האמנות שלו בנוסף לכמה פי'צרים חביבים מבוסיס אנדרואיד. זה גיקי, זה מגניב אבל זה בינתיים רק מסך ונראה שיש להם עוד לאן להתקדם.

Pixel כבר עמד ביעדים הצנועים שלו של 10,000$ ויסגר ב-12 במרץ.

פיצ'ר ישראלי מדמם

פרויקטים ישראלים אינם זרים לקיקסטארטר. בתחילת השנה מומן בהצלחה סרט תיעודי על אוהד נהרין שגרף 83,612 דולר מהקהל ובחודש שעבר דיווחנו על ההצלחה של my wooden horse, והנה סרט עלילתי שחולם על הצלחה דומה: land of the little people של איש המולטימדיה הישראלי זיו קיטרו שחתום על הפרויקט כמפיק הסרט שכתב וביים יניב ברמן.

לא פשוט להרים פי'צר (סרט קולנוע עלילתי) בישראל, וזה בטח קשה יותר כשהוא מלא בסצינות אקשן ובו ילדים צדים חיילים מדממים. מה שלטענת היוצרים, לא יעלה על הדעת בישראל.

לפרגן לתעשיית הקולנוע המקומית זה תמיד דבר טוב ובינתיים החברה צריכים את הכסף שלכם. הפרויקט מבקש לממן 30,000$ אבל נכון לכתיבת שורות אלו הוא עומד על פחות מ-7,000$.

משהו ממש קטן וטוב

מבלי לעשות הנחות מוטעות מראש, להנס פקס, האיש מאחורי Mini Museum יש מבט קצת קריפי של מישהו שלא בטוח שהוא יודע לאן הוא נכנס. יהיה מעניין לראות את הפרצוף שלו היום אחרי שעמוד הקיקסטארטר שלו הפך ללהיט התורן של החודש וכבר צבר מעל 700 אלף דולר ועוד היד נטויה.

הרעיון למיני מוזיאון, מסגרת ניידת ובה דגימות חלקים קטנים ונדירים מכדור הארץ ומעבר לו, הוא חביב. מי לא ירצה להחזיק חתיכת אסטוראיד בבית או שארית של דינוזאור?

הדרישה המקורית עמדה על 38,000 דולר. עכשיו בהצלחה מקס לעצב ביד, כמו שהוא מתחייב מהסרטון, לאלפים ששמו כסף על המיזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully