וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים שלא היו שם

המשחק הכי חשוב של השבוע האחרון בכלל לא יצא עדיין, אבל יש מדריך שמסביר איך להוריד אותו מהחנות בחו"ל ולמה המשחק של סאות'פארק לא הגיע לישראל? טור האפליקציות עושה סדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה הולך להיות אפי, כלומר יהיה בזה משחק ואתם תוציאו עליו כסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קצת מוזר, אבל המשחק הסלולרי הכי גדול של השבוע אפילו לא יצא עדיין. למרות זאת, מצאתי לנכון לפתוח איתו את הטור השבועי, כי לא בכל שבוע אנחנו מתבשרים על משחק חדש בסדרת Angry Birds - ועוד כזה שזונח את משחקיות הרוגטקות המסורתית לטובת מכניקה של משחק "מבוכים ותפקידים". כן כן. הציפורים הזועמות פוגשות את Final Fantasy, עם מערכת קרבות בתורות בילט-אין.

Angry Birds: Epic צפוי לצאת אצלנו וברוב העולם בתאריך לא ידוע בהמשך השנה. כמו גם Angry Birds: Stella, הגירסה הנשית של הציפורים הזועמות, שעדיין לא קיבל תאריך יציאה. אבל אם יש לכם מכשיר iOS וטיפה סבלנות יש סיכוי שתוכלו לשחק בו כבר השבוע. ב-Rovio החליטו לשחרר את המשחק כבר השבוע הזה באוסטרליה ובקנדה. נכון להיום טרם יצא אבל אמור לצאת בקרוב.

לא ברור למה המדינות האלו זוכות להתגלח על המשחק החדש אבל אפשר להעריך שמדובר בשווקים קטנים יחסית ודוברי אנגלית כך שהם יכולים לשמש קבוצת מיקוד מוצלחת לשוק האמריקאי. אולי זה יכול לרמז שהמשחק זקוק למסה גדולה של משתמשים כדי לבדוק עומסים או פידבקים אחרים בנוגע למשחקיות כדי לאפשר לעשות את ההתאמות לקראת השווקים הגדולים יותר. כך למשל, PVZ2 הושק לראשונה בניו זילנד ואוסטרליה בשנה שעברה. זה לא אומר שתהיו חייבים לגור בקצוות כדור הארץ כדי להוריד את המשחק. פשוט תצטרכו חשבון אפל במדינות הנ"ל - מה שאפשר לעשות די בקלות.

מדריך ארז רונן להורדת משחקים מהאפ-סטור ברחבי העולם

פתחו את ה-iTunes Store במחשב, גללו למטה וחפשו את הלינק ל-Change Country, שנו לאחת המדינות הנ"ל ואז נסו לקנות את המשחק. כשאייטיונז יבקש מכם סיסמה, הגידו לו שאתם מעוניינים לפתוח חשבון חדש. השתמשו בכתובת מייל שאינה מוכרת לאפל, דלגו על השלב בו צריך להכניס כרטיס אשראי - והופלה! יש לכם חשבון זר.

שימו לב שחשבון זה יעבור אך ורק עם אפליקציות חינמיות - ככה שצריך לקוות ש-Epic המסקרן יהיה זמין להורדה בחינם. (סיכוי די סביר שכן) אם תרצו לקנות בעזרת החשבון הזר הזה אפליקציות מקומיות, תצטרכו כבר להצטייד או בכרטיס אשראי המשוייך לאותה מדינה, או לצאת לאיביי ולחפש כרטיסי מתנה ל-iTunes, שיאפשרו לכם להטעין את החשבון בקצת דינרוס. הבעיה היא שכרטיסי מתנה מגיעים בדרך כלל בסכומים של 20 ו-50 דולרים - די הרבה כסף אם המחיר הממוצע שאתם מוכנים להוציא על משחק סלולרי הוא דולר אחד.

שינוי המדינה אפשרי גם ישירות דרך האייפון:
1. פתחו את האפ-סטור במכשיר. לחצו על ה-כFeatured וגללו את הסוף למטה למקום שבו מופיע ה-Apple ID שלכם ולחצו עליו.
2. בחרו באפשרות View Account.
3. לחצו על Country/Region בחלק העליון. איפה שיש דגל החנות הנוכחית שלכם בתוך עיגול, ובחרו במדינה הרצויה.
4. תצטרכו לאשר תנאי השימוש של החנות החדשה ולבחור את האפשרות None בתנאי החיוב. כמו גם להכניס שם מדינה פקטיבי ומיקוד.
5. שחקו ותהנו.

טובעים במספרים

לפני מספר שבועות המלצתי לכם כאן על Threes!, משחק מחשבה מתמטי וממכר כמו קראק שהיה זמין אז רק למכשירי iOS. אם יש לכם אנדרואיד יש לי חדשות טובות בשבילכם: השבוע Threes! הגיע גם לחנות גוגל פליי, והשמחה גדולה: עכשיו גם אתם יכולים לחבר שלשות לשישיות, שישיות לשניים-עשריות, שניים עשריות לעשרים וארבעיות וחוזר חלילה עד אינסוף.

המשחק עולה 6.90 שקלים - שזה אולי לא מעט אבל זה כנראה ישרוף לכם כל כך הרבה שעות בשבועות הקרובים שאין סיכוי שזה לא ישתלם. רוצים לנסות לפני שאתם קונים? אמנם אין גירסה חינמית של Threes, אבל כמו לכל משחק סלולרי מצליח יש לו לא מעט חיקויים. אחד המצליחים בהם הוא 2048 - גירסת דפדפן של המשחק שמבוססת על מספרים זוגיים במקום מספרים שמתחלקים בשלוש, אבל חוץ מזה היא זהה כמעט לגמרי. הגירסה הזו צברה ויראליות לא קטנה השבוע בפידים של לא מעט מחבריי בפייסבוק - כולם העידו שהם מצאו עצמם יושבים שעות מול המסך. ראו הוזהרתם - ואל תשכחו לשתף את השיא שלכם בתגובות.

להורדת Threes! מגוגל פליי
להורדת Thrrees! מהאפ-סטור

בציר ישראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Sweet Slide בגוגל פליי, ההשראה למשחק בוודאי הגיעה מביקור של החברה בחרמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אולפן המשחקים הישראלי Double Duck עבדו קשה בחודשים האחרונים, והוציאו לפני כשבוע שלושה משחקים חדשים, כולם זמינים להורדה בחינם.

Slots Rush, משחק מכונות מזל שמשלב גם יכולת וכך מכניס טוויסט חדש לסגנון המשחק שמרוקן כיסים של מיליוני תיירים בלאס ווגאס. זמין בשלב זה רק באנדרואיד.

Sweet Slide הוא משחק פאזלים חמוד וצבעוני בו מככב פינגווין חייכן בשם אוליבר. גם הוא זמין בשלב זה רק באנדרואיד.

המשחק השלישי הוא Flying Dodo, משחק שאתם כבר מכירים כשכתבנו על גרסת האנדרואיד שלו, אך יצא זה עתה גם בגירסת iOS.

כיף לראות מפתחי משחקים ישראליים שמוציאים פרויקטים בקצב כל כך גבוה. נקווה שהם לא חושבים שעכשיו מותר להם לנוח או משהו כזה - אנחנו מצפים לראות עוד משחקים של Double Duck כמה שיותר מהר.

* אם גם אתם ישראלים ופיתחתם משחק שנראה לכם ששווה שנכתוב עליו כאן, כתבו לנו ל-wallaweb@walla.net.il

למה סאות'פארק לא הגיע לישראל?

לפני שבוע יצא לקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 המשחק החדש על פי סדרת הקאלט סאות'פארק, שנקרא במחוזותינו South Park: The Stick of Truth. המשחק זכה לביקורות מצויינות ונחשב לחובה לאוהבי הסדרה - רק מה, מי שניסה למצוא אותו למכירה בארץ וודאי גילה שזה לא כל כך פשוט. המשחק לא זמין ברשתות החנויות הגדולות, ואפילו אם תנסו לקנות אותו בחנויות דיגיטליות (כמו Steam) תגלו שהוא לא זמין לרוכשים בישראל

על מה ולמה? מקורב לנושא גילה לי שיוביסופט, החברה שמפיצה את המשחק בכל העולם, החליטה שהישראלים עלולים למצוא חלקים מהמשחק פוגעניים, ולכן החליטה לאסור את הייבוא שלו לארץ. מצד אחד זה די מובן: המשחק הזה כולל זומבים-נאציים, בדיחות רבות על דת ואפילו אפשרות להגדיר את הדמות שאתה משחק כ"יהודי" - מאפיין שיאפשר לה לבצע מהלכים מיוחדים בקרבות, כמו "רוגטקת דויד" או "ברית מילה". זה די חסר טעם, אבל מצד שני אפשר להגיד את זה על כל ההומור של סאות' פארק.

את האמת, ההחלטה של יוביסופט היא מעט מתנשאת: אנחנו מתמודדים טוב מאוד עם ההומור של הסדרה הזאת בטלוויזיה כבר למעלה מעשור, אין שום סיבה שלא נצליח להתמודד איתו גם במחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully