וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: HomeManager

דידי חנוך

24.9.2008 / 2:19

גרסה מסקרנת לדור הבא של הטלפון הביתי מגיעה מ-AT&T וסמסונג. העתיד הוא קווי?

לפני מספר שבועות כתבנו כאן על OpenFrame, מכשיר שמנסה להביא את חוויית האייפון לטלפון הקווי בבית. היום אנו מביאים חלופה אחרת לאותו הרעיון, כשההבדל המשמעותי מאד בין השניים הוא שהפעם מדובר במוצר לכל דבר, שמשווק כבר עכשיו בארצות הברית.

HomeManager היא מערכת טלפוניה ביתית שכוללת עד חמש שפופרות אלחוטיות ויחידה מרכזית שמבצעת מספר רב של משימות. מעבר לניהול מידע על השיחות שלכם, היחידה המרכזית היא גם מסגרת תמונות דיגיטליות, ומרכז למידע עדכני אודות מזג האוויר, מניות, מתכונים, סקירות סרטים ועוד.

אחד היישומים המעניינים ביותר כאן הוא השילוב עם אתר דפי זהב האמריקאי, שמאפשר חיפוש כתובות ומיפוי ישר מהמכשיר. המסגרת גם משמשת כקוראת RSS, כך שניתן גם להגדיר עדכוני חדשות שחשובים למשתמש ולהתעדכן בהם בכל זמן.

אנו נמצאים בשלב בהיסטוריה של הטכנולוגיה בו הטלפוניה הקווית נאבקת על קיומה בעוד משתמשים רבים עוברים לסלולר בלבד. לא ברור האם מכשיר כמו זה יסייע לתעשייה במאבקה נגד הסלולר (כשמכשירים כמו האייפון או G1 מספקים את כל מה שהיא יכולה לעשות ויותר), או שמא עדיף לתעשייה להתרכז בייעול ובהורדת תעריפים. אבל בכל מקרה מדובר בנסיון מעניין, ובמוצר שהייתי שמח לראות גם בארץ. המערכת נמכרת במספר ערים מרכזיות בארצות הברית כבר כעת תמורת 229 דולרים.

בקשר לזה...

ומה אתם אומרים? יש תקומה לטלפון הנייח? וגם אם אין, הדבר הזה מגניב אתכם?

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג
  • at&t

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully