וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Eee Keyboard

דידי חנוך

19.1.2009 / 3:20

רואים את המוצר בתמונה? חושבים שזאת מקלדת?. ובכן, אתם צודקים. אבל זה גם מחשב

אסוס היא החברה שחוללה מהפכה בעולם המחשוב מאז שהציגה את ה-Eee, המחשב שיצר את קטגוריית הנטבוקים. כעת, מפנה החברה את מבטה לקטגוריית מוצר אחרת שעוד לא נמצא לה פתרון הולם.

אנו מדברים על המחשב הסלוני, אותו חלום שמיקרוסופט מנסה להגשים כבר שנים ללא הצלחה. והדרך בה רוצה אסוס לתקוף את הבעיה היא באמצעות המוצר שאתם רואים בתמונה. Eee PC Keyboard היא מקלדת עם מסך מגע. אבל היא יותר מכך. היא - כלומר, מסתבר, הוא - מחשב.

המחשב מיועד להתחבר לטלויזיה באמצעות חיבור HDMI או VGA, כך שהוא יכול להתחבר למסכי HD ולמסכים ישנים יותר. ומדובר בחיבור HDMI אלחוטי, כך שהמחשב יכול לשבת בפינת החדר או על השולחן, ולהיות שמיש לגמרי מבלי למתוח חוטים מיותרים.

Eee PC Keyboard אמור - נכון לעכשיו - להיות משווק עם חלונות XP (אם כי עד שהוא יצא לשוק החברה עשויה לעבור לחלונות 7), והוא כולל מעבד אינטל אטום במהירות 1.6 גיגהרץ, גיגה של זיכרון, וכונן SSD בנפח 16 או 32 גיגה. הוא יצוייד בקישוריות 802.11n, בלוטות', USB, חיבורי שמע שונים וחיבורי הוידאו שהוזכרו לעיל. יש גם מיקרופון ורמקולים.

בדגם הנוכחי, שהוצג בתערוכת CES (ולצערינו לא הגענו אליו על מנת לסקרו משם. זאת תערוכה ממש גדולה), זמן הסוללה הוא 90 דקות בלבד. אבל אסוס מתכוונת לשווק אותו רק בספטמבר, וניתן לקוות שעד אז העניין הזה ייפתר.

אין עדיין מחיר למחשב, ויש להניח שתעבור חצי שנה לפחות עד שזה ייקבע.

תקלידו תשובה?

ומה אתם חושבים? יש מצב שתשימו דבר כזה בסלון?

  • עוד באותו נושא:
  • asus eee
  • מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully