וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

256 גיגה בכיס

דידי חנוך

21.7.2009 / 2:24

מי צריך כונן קשיח כשחברת קינגסטון מוציאה דיסק און קי בנפח 256GB? הוא גאדג'ט היום, למרות המחיר המופרז

בשבוע בו אנו מתעסקים לא מעט במודו, המוצר החדש של דב מורן, שווה לעצור ולהתפעל ממה שקורה עם המוצר שהפך אותו לאיש מאד, מאד, מאד עשיר: הדיסק און קי. רובנו זוכרים את הדורות הראשונים של הדיסקונקי. הם היו יקרים, נפח האכסון שלהם היה זעיר, והם לא היו מאד מעשיים רוב הזמן.

אבל עם הזמן ירדו המחירים, ובמקביל הנפח עלה. ועלה. ועלה. כרגע יש בשוק זיכרונות פלאש בנפחים של 32 ו-64 גיגבייט במחירים די מופרזים, אבל המחיר של 16 ו-8 גיגבייט הפך לכמעט זניח. כל זה אומר שהגיע הזמן לעוד קפיצה בנפחים, והפעם מדובר בקפיצה אמיתית. חברת קינגסטון מציגה את DataTraveler 300, דיסקונקי בנפח 256 גיגבייט.

כפי שמציינים ב-EverythingUSB, מדובר בנפח קצת מסיבי מדי בעבור מוצר עם מהירות תעבורת נתונים של 20 מגבייט לשניה. אבל זה בסדר. הדור הבא של טכנולוגיות תעבורה מתקרב, וממילא אנחנו לא מצפים שמישהו יקנה את המוצר הזה, יען כי הוא עולה 800 דולרים.

אבל המחיר והמעשיות הם לא העניין כאן. שניהם ישופרו בחודשים הקרובים משמעותית. מה שחשוב כאן הוא שמדובר בדיסקונקי בנפח של 256 גיגבייט. לא מזמן, זה היה נפח עצום בשביל כונן קשיח, ועכשיו אפשר לשים את זה בכיס. אלה הרגעים בהם אנו קולטים שהעתיד באמת מגיע מהר יותר כיום מאשר בעבר.

זה זיכרון פלאש בכיס שלכם או שאתם שמחים לראות אותנו?

ומה אתם אומרים? שמחים שזיכרונות הפלאש מגיעים לנפחים האלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully