וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסולארי המודולרי

דידי חנוך

27.10.2009 / 3:58

הפאנל הסולארי של חברת regen טוען אייפון ומאיר במנורה, ואז יכול להתנתק ולהיטען ליד החלון

יש מוצרים שמופיעים במדור בגלל מה שהם, ויש מוצרים שמופיעים במדור בגלל מה שהם מבשרים. ReNu של חברת regen הוא מוצר שמופיע במדור בגלל מה שאנחנו מקווים שהוא יהיה, ובגלל שיש לו פוטנציאל להגשים את התקוות האלה.

מדובר בפאנל סולארי שכולל סוללה נטענת מסיבית. אפשר לטעון אותו גם בחיבור לחשמל, כך שהוא יכול לשמש סתם כסוללה נטענת. אבל זה לא השימוש המשמעותי שלו, כמובן. הוא נטען במלואו תוך 9 שעות באור שמש ישיר, ותוך 20 שעות בתוך חדר. כשהוא טעון במלואו, הוא יכול לטעון אייפון תוך שעה וחצי. והוא יכול לעשות את זה פעמיים. גודלו 22.5 על 22.5 סנטימטרים, ועוביו 27 מילימטרים. זה בהחלט משהו שאפשר לארוז במזוודה.

ראינו כבר המון מטענים סולריים במדור ובכלל, אבל מה שהופך את ReNu למעניין הוא המודולריות. המודולריות הזאת מאפשרת לנתק אותו מהמעגן ולהניח אותו ליד החלון - יש לו אביזרים שמאפשרים להעמיד אותו על ארונית או להצמיד אותו לקיר - כדי שיוכל להיטען מהר יותר.

אבל הפוטנציאל הגלום באותה המודולריות הוא מגוון המכשירים הפוטנציאלי שהוא יוכל לטעון. הוא יכול להתחבר כרגע למעגן לאייפוד, למעגן עם מיקרופון או למנורה (כולם נמכרים בנפרד). אבל בזכות אותה המודולריות, החברה יכולה לבנות בעתיד מעגנים וחיבורים לכל סוג של טלפון או גאדג'ט נייד, וזה בדיוק מה שאנחנו מקווים שהיא תעשה.

העולם אמנם מתקדם באיטיות לחיבורים סטנדרטיים, אבל אנחנו עדין לא שם. אנחנו מקווים שמוצרים כמו ReNu יספקו מענה לתקופת הביניים. הפאנל עצמו עולה 199 דולרים, או 250 עם מעגן. הוא יהיה זמין לרכישה בפברואר 2010.



רוצים לטעון?

ומה אתם אומרים? רואים פוטנציאל במטען סולרי מודולרי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully