וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיקרוסקופ האלחוטי

דידי חנוך

29.10.2009 / 3:48

ראינו כבר מיקרוסקופים קטנים, ניידים ואלקטרוניים, אבל מיקרוסקופ אלחוטי נייד? כזה עוד לא ראינו. הוא גאדג'ט היום

מיקרוסקופ הוא אחד הדברים שלא ציפינו לראות בו התפתחויות רבות במיוחד. צפינו בעניין בהופעת המיקרוסקופים האלקטרוניים, ואף היה לנו אחד כזה במדור. צפינו בעניין בהופעת המיקרוסקופים הניידים, אבל הם תמיד נראו לנו מעט מסורבלים.

גאדג'ט היום שלנו הוא הפיתוח הבא בתחום המיקרוסקופים, והוא צריך לעניין כל חובב מדע באשר הוא. מדובר במוצר שנראה כמו דיסק און קי מגודל, אבל למעשה מורכב ממיקרוסקופ אלקטרוני קטן בקצה אחד, ומשדר אלחוטי בקצה השני. המשדר האלחוטי משדר את מה שהמיקרוסקופ רואה ליחידת בסיס, וזו מעבירה השידור למחשב בחיבור USB. כך, ניתן לבחון כל חפץ, בכל תנוחה ומיקום, ופשוט לשדר את התוצאות.

המיקרוסקופ יכול להגדיל עצמים פי 10 או פי 200, וכל גודל באמצע. הסוללה שלו נטענת בתחנת הבסיס, כך שכל מה שצריך לעשות הוא להחזיר אותו לשם בתום השימוש. את מה שהוא מציג על מסך המחשב, יכול המיקרוסקופ גם להקליט לוידאו או לצלם לתמונה.

לא מדובר במוצר שימושי לחיי היום יום של כולנו, אם כי הורים לילדים סקרנים וחובבי מדע עשויים למצוא בו שימוש. אבל מדובר בהחלט באחד המוצרים המגניבים ביותר שראינו לאחרונה. המיקרוסקופ האלחוטי נמכר באתר ThinkGeek החביב עלינו עד מאד במחיר 140 דולרים.

להגדיל לכם?

ומה אתם אומרים? מיקרוסקופ אלחוטי נראה לכם כמו המצאה מוצלחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully