וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מנורת חורף רפואית

25.12.2011 / 11:30

החורף מביא לכם את הדכדוך, חוסר האנרגיה והרצון להתחפר? מנורת האורות הכחולים של פיליפס אמורה לשנות את זה

יש אנשים שהחורף מביא להם עמו דכדוך, חוסר אנרגיה ורצון כללי להתחפר בפוך עד יעבור זעם. חברת פיליפס מנסה לעזור לאנשים כאלו בעזרת... מנורה. סוג של קופסת מנורות, למעשה. ה-Philips GoLite Blu הוא מעין טבלת אורות שמאחוריה טכנולוגיית גלים כחולים שעל פי מחקרים עוזרים לגוף להיות פעיל ואנרגטי ומשפרים את מצב הרוח. קולטי האור בעיניים שלנו מגיבים בצורה היעילה ביותר לאור כחול והחשיפה אליו אמורה לעזור להילחם בתסמיני חורף, קשיי שינה ואפילו בג'ט לג.

לדברי היצרן אפילו 15 עד 45 דקות ביום יכולות להספיק כדי לתת תוצאות. ניתן לכוון בטיימר את כמות הזמן הרצויה ולבחור בין ארבע רמות של אור. האור אמור להיות רך, נעים ולא מפריע לדברים ולמקורות אור אחרים – דוגמת טלוויזיה. הוא גם לא דורש הסתכלות ישירה אליו, אלא מספיק שהוא באיזור.

כל זה נשמע יפה מאוד, אבל האם זה באמת עובד? בביקורת שהתפרסמה על המוצר באתר slashgear.com כתב המבקר: "אחרי כשבוע של שימוש הרגשתי עירני יותר ומצאתי את עצמי עובד לתקופות ארוכות יותר. זה לא כמו זריקת האנרגיה שאתה מקבל אחרי כוס קפה, פשוט הרגשתי יותר מאוזן ופחות מודע לזמן שעובר. אחרי 7-10 ימי שימוש יכולתי להפחית את השימוש לפעם ביומיים ועדיין להרגיש נמרץ". נו, נשמע לא רע. המחיר: 131 דולר.


עוד בנושא:

- מנורת ויברטור
- נורה לאסלה

  • עוד באותו נושא:
  • מנורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully