וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: דיסק און קי מצופה יהלומים

17.4.2012 / 9:41

למה להסתפק בדיסק און קי פשוט מפלסטיק כשאפשר לרכוש גרסה מצופה יהלומים? אולי כי היא תעלה 36,900 דולר

כונן פלאש (מה שמכונה "דיסק און קי"), הפך להיות פק"ל עבור רובינו, שמשתדלים לא לצאת מהבית בלי שאיפושהו בחפצינו נמצאת ההמצאה הנפלאה הזאת, שמאפשרת לנו להסתובב עם ג'יגות רבות של מידע בכיס. הכוננים הללו לא רק גדולים – הם גם זולים מאוד, וניתן לקנות אותם בכמה עשרות שקלים בלבד.

אבל לא את הכונן הזה. ממש לא. אמנם הוא מכיל בסך הכל 32 ג'יגה, אך המחיר שלו הוא לא פחות מ-36,900 דולר. זאת מכיוון שהוא למעשה יותר תכשיט יהלומים מאשר כונן. חברת התכשיטים השווייצרית La Maison Shawish יצרה מספר דגמים של כונן בצורת פיטריה, כאשר הזול שביניהם (יהלומים לבנים ואבני ספיר) עולה 24,400 דולר והיקר ביניהם (אבני אמרלד) עולה, כאמור, 36,900 דולר.

לדברי החברה, המוצר עוצב בהשראת "עליסה בארץ הפלאות" ונועד להחזיר זיכרונות ילדות. זאת במידה וזיכרונות הילדות שלכם כוללים מוצרים עטופים ביהלומים שעולים הון תועפות. כך שאפשר להגיד שהדיסק און קי הזה נועד לאנשים כל-כך עשירים שבאמת כבר אין להם מה לעשות עם הכסף שלהם. בדיסק עצמו אין שום דבר מיוחד, והיה אפשר לצפות שבמחיר כזה לפחות ישקיעו בדיסק עם נפח מרשים. בשביל 1 טרה נשקול לשלם 36,900 דולר, כמובן.


עוד בנושא:

- הכונן הקטן בעולם
- הכונן החסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully