וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MWC13: חברת HP הכריזה על Slate 7: טאבלט אנדרואידי זול

25.2.2013 / 12:00

HP חוזרת לשוק הטאבלטים, ומשיקה טאבלט אנדרואידי בגודל 7 אינץ', שמחירו 169 דולר בלבד. המפרט: זול בהתאם

חברת HP חוזרת לשוק הטאבלטים לצרכנים. לאחר כשלון מחשב הלוח שלה TouchPad ב-2011, הכריזה אמש (א') החברה על Slate 7 - טאבלט אנדרואידי (גרסת ג'לי בין) בגודל 7 אינץ', עם תג מחיר אטרקטיבי למכשיר של חברה ידועה: 170 דולר בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המחיר הנמוך ניתן לייחס למפרט לא מלהיב. מלבד המסך הקטן יחסית, המעבד הוא כפול ליבה במהירות של 1.6 ג'יגה-הרץ (במקביל להשקת טאבלט ה-8 אינץ' החדש של סמסונג, הכולל מעבד מרובע ליבה, למשל. גם הנקסוס 7 של גוגל כולל מעבד כזה), רזולוציה של 1024x600, ג'יגה אחד של זיכרון ו-8 ג'יגה של שטח אחסון פנימי (עם אפשרות הרחבה). מצלמת המכשיר האחורית תהיה ברזולוציית 3 מגה-פיקסל בלבד. סוללת המכשיר תוכל לספק חמש שעות ניגון וידאו רצופות. עיבוד הסאונד של המכשיר יהיה של מותג האודיו Beats. עובי המכשיר הוא 10.7 מ"מ ומשקלו 368 גרם. הוא יגיע בצבעים כסוף או אדום, ויופץ החל מאפריל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסלייט של HP יתחרה עם מכשירי אמצע דוגמת הגוגל נקסוס 7, שנמכר ב-30 דולר יותר אך כולל מפרט חומרה טוב יותר ועם טאבלטים זולים במיוחד שנועדו לצריכת מדיה, נוסח הקינדל פייר של אמזון, הנמכר החל ב-159 דולר. "הסלייט 7 מיועד לצרכן שבאמת רוצה פתרון בידורי", אמר אלברטו טורס, מנהל מחלקת מכשירים ניידים ב-HP, שאף החמיא לפלטפורמת גוגל והביא רצון להמשיך ולעבוד עמה בעתיד. ל-HP שיתוף פעולה עם מיקרוסופט - היא מייצרת מחשבים העובדים על מערכת ההפעלה 'חלונות' - אך היא מסרה כי היא מעוניינת לספק ללקוחותיה אפשרויות בחירה רבות יותר, כולל גישה ל'חוויית גוגל'. את מערכת ההפעלה WebOS, אותה רכשה HP מחברת פאלם - החליטה החברה לזנוח, לאחר כשלון טאבלט ה-Touchpad שעבד עליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • hp
  • HP סלייט 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully