וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

הבמאי המושמץ אווה בול מוכן להפסיק לביים סרטים, אבל רק אם מיליון אנשים יחתמו על העצומה. הצביעו והשפיעו!

גם כשביליתי את השבוע בהכרה חלקית מאוד, חשבתי כל הזמן עליכם – קוראים יקרים. טוב, לא כל הזמן, אבל חשבתי, וזכרתי שבטור הקודם שלי לא הספקתי להתייחס לבדיחות ה-1 באפריל שעשו חברות המשחקים ברחבי העולם. ובכן, עכשיו – כשדעתי צלולה קצת יותר ורמת החומרים הממסטלים בגופי נמוכה עד כדי כאב (פיזי), הגיע הזמן להיזכר במה שקרה ביום שלישי האחרון.

אחת החברות המובילות בבדיחות 1 באפריל היא, ללא צל של ספק, בליזארד. וגם השנה הם לא אכזבו. ההכרזה הראשונה שהגיעה מהם עסקה בהבאת World of Warcraft אל קונסולות משחק – דבר עליו שמענו כבר לא פעם. אז הם הכריזו על WoW: The Molten Core – כותר מרהיב ביותר לקונסולת אטארי 2600. ויש גם טריילר מדהים ביופיו, שאף חושף כמה מהבוסים הגדולים של המשחק החדש!

מתיחת וידאו טובה נוספת הגיעה אלינו מ-PlanetGTA – אתר מעריצים של Grand Theft Auto. בעקבות דיווחים על כך ש-Electronic Arts מנסה לרכוש את חברת האם של מפתחת GTA, Take 2 שמה, יצרו החבר"ה של האתר קדימון חדש ל-GTA IV. הקדימון החדש משקף את הרצון של EA להשתמש בכמה שיותר כוכבים במשחקיהם, וכולל את קולו של כריס תאקר (שחקן, אפרו-אמריקאי, לא כריס רוק) בתפקיד ניקו בליק. ואתם יודעים מה? זה נשמע טוב!

אפילו חברת המכוניות KIA לא ויתרה על מתיחה, והכריזה על רכב חדש, KEE_wii שמו. במכונית הזו אין הגה, פשוט כי לא צריך אחד. במקום זה, ניתן לשלוט בה באמצעות בקר של קונסולת הווי. ובאמת, זהו רעיון גאוני. מה יכול להיות יותר טוב למניעת גניבת הרכב מאשר לקיחת ההגה יחד אתכם בתוך התיק?

דוקטור בול, תפסיק בבקשה?

ועכשיו נעבור לנושא רציני, שלא קשור בכלל לדברים מצחיקים או בדיחות – אווה בול. הבמאי הגרמני הנודע (לשמצה) יוצר בכל שנה ושנה סרטים שמבוססים על משחקי מחשב תוך התעלמות מופגנת מכך שאף אחד, כמעט, לא אוהב את הסרטים שלו, וגיימרים רבים בוכים בלילות בגלל שהוא הורס את העולמות של המשחקים החביבים עליהם באמצעות סרטים גרועים.

לפני זמן מה, החליטו כמה אנשים ליצור עצומה אינטרנטית ולדרוש מבול להפסיק לביים סרטים. בראיון לאתר FEARnet, שפורסם לפני 4 ימים, נשאל בול בין השאר גם על העצומה. באותו הזמן, היו חתומים עליה כ-18 אלף אנשים, ולטענתו זה פשוט לא מספיק בשביל לגרום לו להפסיק. כמה חתימות כן תספקנה? מיליון.

בארבע הימים מאז פרסום הראיון, עלה מספר החותמים לכ-91 אלף. וזה אומר שנשאר למצוא רק עוד 908,000 חותמים כדי לגרום לזוועה הזו להיפסק. בואו ונתרם כולנו למאמץ המלחמתי הזה, פן ייהרסו זכיונות נוספים בידיו של אחד הבמאים המפחידים בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully