וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת של פלייסטיישן חוזרת לפעילות

לאחר 25 ימים ללא האפשרות לשחק אונליין ב-PS3, החלה סוני להחזיר את ה-Playstation Network שלה לפעילות

הרשת של פלייסטייישן 3 חזרה לפעילות. עשרים וחמישה ימים לאחר שכיבתה את ה-PSN בעקבות פריצה לשרתיה, החזירה סוני הלילה (א') לפעילות את המערכת המקוונת של קונסולות פלייסטיישן 3 ו-PSP. לאחר שתדליקו את הקונסולה, תתבקשו להוריד עדכון למערכת ההפעלה של המכשיר, ולהחליף את סיסמת PSN שלכם.

חייבים לציין כי עדיין לא מדובר בחזרה לשגרה. רק ליבת המערכת פועלת כעת, מה שצפוי לאפשר בקרוב לגשת למצבי משחק מקוונים אך לא לחנות של PSN. זו תחזור מאוחר יותר, כשבסוני מנסים לחזור לפעילות מלאה עד ה-31 במאי. כשזה יקרה, תשיק החברה גם את קמפיין "ברוכים השבים", במסגרתו הבטיחה לספק לכל מי שנפגע מהפרעת הפעילות שני משחקים להורדה בחינם וחודש של מנוי לשירות הפרימיום Playstation Plus. בנוסף, תספק סוני לשחקנים בארה"ב שנה של מנוי לשירות המתריע בפני גניבת זהות ברשת, ובחברה גורסים כי הכוונה היא לספק שירות דומה גם למנויים מחוץ לארצות הברית.

נזכיר כי בין ה-17 ל-19 באפריל, בעקבות פריצה לשרתי סוני, הצליחו הפורצים לגשת לפרטיהם של כ-75 מיליוני משתמשי PSN. בעקבות הפריצה, כיבתה סוני את השירות המקוון והחלה לבנות אותו מחדש, בצורה מאובטחת יותר. בסוני אף הבטיחו לפני שבועיים להחזיר את השירות לפעילות עד סוף השבוע שעבר, אך לא הצליחו לעמוד בדדליין. כעת, כאמור, החלה המערכת לחזור לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully