וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת של פלייסטיישן נפרצה עוד פעם

18.5.2011 / 18:54

פרצה חדשה התגלתה בשירותי הרשת של פלייסטיישן. הפרצה מאפשרת לגנוב חשבונות באמצעות כתובת מייל ותאריך לידה

הרשת של סוני נפרצה. שוב. אתר המשחקים Eurogamer מדווח כי פרצה חדשה שהתגלתה במערכת איפוס הסיסמה של שירותי פלייסטיישן מאפשרת לשנות סיסמה באמצעות שימוש בכתובת מייל ותאריך לידה בלבד. יש לציין כי מדובר בשני פרטים שנחשפו בפריצה הגדולה של ה-20 באפריל, אשר שיתקה את הרשת ל-25 ימים וסיכנה מידע של יותר מ-100 מיליוני משתמשים.

עקב כך, לא מאפשרת סוני כעת למשתמשיה לשנות סיסמה דרך אתרי האינטרנט שלה. כמו כן, נכון לעכשיו כלל לא ניתן להזדהות מול האתרים, ביניהם גם Playstation.com בו נמצאים הפורומים הרשמיים של פלייסטיישן. משתמשים אמריקאים גם לא יכולים לגשת מהמחשב לשירות Qriocity. נדגיש כי כיוון שהפרצה תקפה רק במנגנונים מבוססי-דפדפן, בקונסולות הפלייסטיישן 3 וה-PSP מערכת הזיהוי לא נפגעה, ועובדת כרגיל.

בתחילת השבוע, החלה סוני להחזיר לפעילות את שירותי הרשת של פלייסטיישן 3 וה-PSP לאחר תקופה בת יותר מ-3 שבועות, בה נבנו מחדש בעקבות פריצת ענק לשרתי החברה. החברה אף החלה לפרט כבר את דרכי הפיצוי של הלקוחות. משתמשים ישראליים צפויים לקבל שני משחקי פלייסטיישן3 ושני משחקי PSP, כשהחנות המקוונת תחזור לפעול – דבר שאמור היה לקרות עד ה-31 במאי. לא ברור אם וכיצד תשפיע הפרצה החדשה על התוכניות של סוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully