וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיפא עד טינטין: הגדולים של EA ויוביסופט

דניס וישסצינסקי ורעות ווינבאום

7.6.2011 / 11:50

ליקטנו את המשחקים הבולטים ביותר שהציגו EA ויוביסופט בתערוכת המשחקים הגדולה E3

תערוכת המשחקים E3, שנערכת ממש עכשיו בלוס אנג'לס, היא גן עדן לגיימרים: שלושה ימים של הכרזות על משחקים חדשים, הצגות של קונסולות וטכנולוגיות חדשות ועוד שפע הפתעות הגורמות ללא מעט שחקנים מכורים ברחבי העולם להיצמד למסך המחשב ימים כלילות. אתמול בערב הציגו בתערוכה שתיים מחברות המשחקים הגדולות והמשפיעות ביותר בתעשייה: חברת EA האמריקאית וחברת יוביסופט הצרפתית. הנה המשחקים שכדאי לשים לב אליהם:

FIFA 12

אז נכון, מדובר במשחק הספורט הפופולרי בעולם, אבל אנחנו במסיבת עיתונאים אמריקאית, אז אין סיבה לצפות להרבה פרטים חדשים. ב-EA מאמינים כי יצרו מנוע משחק מדהים, שכולל את המערכת החדשה-בעל-השם-המצחיק-ביותר, PIE – מערכת שמאשפרת התנגשויות טבעיות יותר בין השחקנים. פריט מידע מעניין שאנחנו מקבלים הוא כי שירות האונליין של המשחק עובר שדרוג, ובשנה הבאה יהיה זמין גם בפייסבוק, אייפון, אייפד ומחשב. מדובר, כנראה, בגישה אל הליגות האינטרנטיות ואל המועדונים אותם אתם מנהלים.

The Old Republic

רציתם תאריך השקה ל-The Old Republic – משחק התפקידים השאפתני של BioWare? עדיין אין. במסיבת העיתונאים של EA הראו רק טריילר חדש למשחק. וכן, הוא מרשים. וכן, הוא נראה מדהים. אבל מה עם המשחק עצמו? הוא אמור להיות מושק עוד השנה.

FarCry 3

לאחר שהמשחק הקודם בסדרה הצליח לבלבל אותנו לגמרי (מה זה היה? הכלאה בין Resident Evil לבין סרט דוקומנטרי על אפריקה?), מגיע ב-2012 החלק השלישי. הפעם נראה כאילו המשחק חוזר לשורשיו הארקיידיים יותר. אמנם עדיין יש המון אקש פסאודו-ריאליסטי, אבל הוא נראה פחות רציני ויותר ארקיידי מב-FarCry2.
הטריילר

Mass Effect 3

הפרק השלישי (והאחרון? הצחקתם אותנו) בטרילוגיית (כאמור, הצחקתם אותנו) Mass Effect יגיע לחנויות המשחקים ב-6.3.2012. כשמסתכלים על ההודעה לעיתונות מגלים כי המשחק יגיע גם בגרסת אספנים, שתכלול תוכן בונוס, חוברת קומיקס, ספר עם תמונות מהמשחק, פסקול מורחב בלעדי, פוסטר וטלאי (מהסוג שלובשים, לא מהסוג שמתקינים).

Tintin

המשחק שיבוסס על הסרט החדש של סטיבן שפילברג נראה טוב, ולא כמו כותר חסר השקעה שמטרתו לחלוב כסף ממותג. הרושם: משחק נחמד לכל המשפחה, עם אלימות מצועצעת וגרפיקה חמודה להפליא.
הטריילר של טינטין

Battlefield 3

המשחק הבא בסדרת הקרבות האימתנית של EA כל כך מרשים ויפה, שהדבר הכי חכם שאנחנו יכולים להמליץ לכם לעשות הוא לצאת ולראות טריילרים שלו. בכל מקרה אין סיכוי שנכתוב משהו שיגרום לכם לרצות את המשחק הזה יותר מלראות אותו בפעולה.
הטריילר של Battlefield 3

Assassin's Creed: Revelations

סרטון המשחקיות הראשון של הפרק החדש ב-Assassin's Creed הוצג במהלך התערוכה, ומראה את העיר בה יתרחש המשחק – איסטנבול (לא קונסטנטינופול). בין החידושים ב-AC:R (הפרק האחרון בסיפורו של אציו אאודיטורה) תוכלו לראות כלי נשק חדשים, כמו גם משחקיות חדשה בדמות גלישה מחבלים. המשחק יצא בנובמבר.
הטריילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully