וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3: הבשורה של סוני: ספרים אינטראקטיביים

וואלה TECH! בתערוכת המשחקים E3: סוני הציגה את הספר האינטראקטיבי Wonderbook

בסוני שרים שירי הלל לגיימרים, ורוצים שתמשיכו לשחק ולאתגר את החברה. אירוע העיתונאים השנתי של חטיבת המשחקים בסוני, אשר נערך ערב לפני פתיחתה של תערוכת E3, סיפק מספר הכרזות מעניינות והצצות ראשונות (או לא ראשונות, אך מעניינות בכל זאת) אל המשחקים הגדולים ביותר שיגיעו לפלייסטיישן 3 ולפלייסטיישן ויטה בשנה הקרובה.

ישנו הבדל ניכר בין מה שסוני כנראה מחשיבה לחלק החשוב ביותר במסיבת העיתונאים הזו, לבין מה שרוב משתמשי הפלייסטיישן 3 ימצאו חשוב ומעניין. אתם, ככל הנראה, רוצים לשמוע על המשחקים החדשים בסדרות כמו God of War, Call of Duty ו-Assassin's Creed. בסוני דווקא רוצים לעניין אתכם בספרים דיגיטליים.

לקרוא ספרים מול המסך

Wonderbook - מיזם חדש של החברה, נועד לייצר ספרים אינטראקטיביים אותם צריך המשתמש לקרוא מול המסך, כשמצלמת ה-Playstation Eye סורקת את הברקודים בתוך הספרים ומציגה תוכן איתו ניתן לשחק על גבי המסך באמצעות שלט ה-Move שמזהה תנועה. אנשי סוני אומרים כי הם עובדים עם החברות המובילות בתחום ספרים לימודיים וחינוכיים כדי ליצור תכנים חדשים עבור מיזם ה-Wonderbook, אך הספר הראשון שיופץ במסגרת הזו יהיה דווקא מבוסס על סדרה עלילתית.

כשבסוני אמרו שהם עובדים עם אחד הסופרים הפופולריים ביותר כיום, היו שקיוו ל-Wonderbook של "משחקי הכס" (ביניהם גם כותב שורות אלה), אך מסתבר שדובר דווקא בג'יי. קיי רולינג וסדרת "הארי פוטר". במסגרת שיתוף הפעולה, יופץ לפלייסטיישן 3 "ספר קסמים" אינטראקטיבי שיאפשר להשתמש ב-Move בתור שרביט ויכלול גם תוכן מקורי שנכתב על ידי רולינג במיוחד למיזם.

אך אם נחזור למשחקים, גם כאן לא הייתה מסיבת העיתונאים דלה בהכרזות. אחת המעניינות שבהן, שפתחה את מסיבת העיתונאים, היא על Beyond: Two Souls - המיזם החדש של אנשי חברת Quantic Dream שהביאו לכם את Heavy Rain.

גם כאן, נראה שמדובר במשחק סינמטי להפליא, ואת הגיבורה הראשית משחקת בו השחקנית אלן פייג'. מעשה בג'ודי הולמס, לה קשר כלשהו אל העולם שאחרי המוות, וכוחות על טבעיים. המשחק עוקב אחר 15 שנים בחייה של ג'ודי, ונראה כאילו יהיו בו גם לא מעט קטעי אקשן ואימה. לא ברור עדיין מתי המשחק יגיע לחנויות, אך הטריילר שלו מצליח להרשים מאוד כבר היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שתי סדרות פופולריות מאוד אותן ניתן היה לפגוש עד כה בפלייסטיישן 3 מתרחבות השנה גם אל קונסולת הוויטה הניידת. הראשונה היא Call of Duty, עם משחק ששמו Black Ops Declassified. וזה, למעשה, כל מה שאנחנו יודעים עליו כרגע - במסיבת העיתונאים אפילו לא הוצג קטע סינמטי מהמשחק, ולא ראינו גם תמונות ממנו.

המשחק השני, שדווקא זכה לטריילר, הוא Assassin's Creed 3: Liberation. הראשון במשחקי אססינס קריד עם גיבורה ולא גיבור בתפקיד הראשי, המשחק מתרחש באותה התקופה כמו Assassin's Creed 3 למחשב וקונסולות - מלחמת העצמאות האמריקאית. מי שיחברו את המשחק אל אססינס קריד 3 על פלייסטיישן, יוכלו ליהנות מתוכן בלעדי.

אל המלחמה חוזר, את זה אנחנו יודעים כבר מספר חודשים. אך הפעם, זכינו לקבל הצצה ראשונה אל המשחקיות של God of War: Ascension, פריקוול לטרילוגיית "אל המלחמה" שנגמרה לפני מספר שנים. ולא פחות חשוב מכך, סוף סוף יש למשחק הזה - כותר בלעדי לפלייסטיישן 3, כמובן - גם תאריך השקה, והוא 12 במרץ 2013.

הדגמת המשחקיות הראשונה של God of War: Ascension מראה שלא הרבה חדש תחת השמש, ומנגנוני המשחק הבסיסיים נשארו ברובם זהים למשחקים הקודמים בסדרה, כמו גם קטעי הקרב האפיים נגד מפלצות ענק. אלמנט חדש שהוצג הוא היכולת לשלוט בזמן, ולהחזיר חפצים מסויימים למצבם הלא-הרוס לאחר שאלה כבר נהרסו.

רגע השיא: הדגמת The Last of Us

אך עם כל הכבוד ל-God of War והניסיון החדש של קוונטיק דרים ליצור משחק-סרט שירגש אותנו, רגעי השיא של מסיבת העיתונאים הגיעו עם הדגמת המשחקיות שנעלה אותה. The Last of Us - המשחק החדש של Naughty Dog (מפתחי אנצ'רטד) מציג משחקיות ברוטלית ומרשימה להפליא, שהחזיקה את הקהל על קצה המושב לכל אורכה.

המשחק הפוסט-אפוקליפטי אמנם כולל בערך-זומבים, אך האויבים בהדגמה הזו היו אנושיים לגמרי, ומפחידים לא פחות ממתים-חיים, או מה שהם לא יהיו. רק תאריך השקה היה חסר שם.

  • עוד באותו נושא:
  • e3
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully