וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מנווטת

דידי חנוך

28.10.2009 / 16:52

שירות Google Maps לסלולר זוכה לשדרוג משמעותי למכשירי אנדרואיד 2.0, עם ניווט קולי מלא. בחינם

שירות המפות הסלולרי של גוגל משמש כבר היום בעבור רבים כתחליף לשירותי ניווט בתשלום. היום מכריזה גוגל על שדרוג משמעותי לשירות, שמושק בשלב זה למכשירי אנדרואיד 2.0 בלבד, שהופך אותו לתחליף מלא לתוכנות ומכשירי ניווט.

בשירות החדש יהיו כל התכונות המקובלות של מכשירי ותוכנות ניווט: ניווט קולי, נקודות עניין ועוד. אבל גוגל הוסיפה תמונות לוויין שאין בכל מכשיר, וגם משלבת את Street View, שמאפשר לנווט בעיר עם תמונות, ולא מפה. בנוסף, ניתן יהיה להוסיף כתובות למסך הבית של אנדרואיד כוידג'טים, כך שניתן יהיה לנווט אליהן בלחיצת כפתור.

מסלולי ניווט והמידע הויזואלי הרלוונטי יישמרו במכשיר למשך הניווט, כך שמקומות ללא קליטה בדרך לא ימנעו את תפקוד היישום. כאשר נהגים יחפשו ביישום החדש נקודות עניין כגון תחנות דלק או מסעדות, הם יקבלו את התחנות והמסעדות שנמצאות קרוב למסלול שלהם, ולאו דווקא למיקום הנוכחי.

מדובר ככל הנראה בסוויטת יישומים מרשימה בהחלט, שתיכלל במכשירי אנדרואיד 2.0, ועשויה לאיים משמעותית על הפרנסה של חברות הניווט הקיימות. לשם ההשוואה, יישום מקביל של חברת TomTom לאייפון עולה 100 דולרים. Google Maps Navigation הוא יישום חינמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully