וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלונות של נוקיה נחשפים: נוקיה משיקה את מכשירי Windows Phone הראשונים

נוקיה השיקה את מכשירי Windows Phone הראשונים שלה, כמו גם ארבעה טלפונים לשווקים מתפתחים

נוקיה משיקה את מכשירי Windows Phone הראשונים שלה. לאחר שהכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט בתחילת השנה, חשפה יצרנית הסלולר הגדולה בעולם כיום את סדרת Lumia – הסדרה הראשונה שתבוסס על הגרסה הניידת של חלונות.

הטלפון הראשון בסדרה, Lumia 800, הוא מכשיר הדגל החדש של נוקיה. למכשיר מסך AMOLED בגודל 3.7 אינץ' (מעט יותר גדול מ-3.5 האינצ'ים של האייפונים האחרונים), מצלמת 8 מגהפיקסל, נפח אחסון של 16 גיגהבייט ומעבד ליבה אחת במהירות 1.4 גיגההרץ. מחירו האירופאי יעמוד על כ-420 אירו, לא כולל מיסים.

הטלפון השני, והפשוט יותר, הוא Lumia 710. מדובר במכשיר עם מפרט כמעט זהה, למעט עיצוב שונה (פלסטיק במקום מתכת) ומצלמה פחות טובה – 5 מגהפיקסל לעומת 8 בלומיה 800. מחירו, עם זאת, יהיה נמוך יותר בצורה דרסטית – כ-270 אירו ללא מיסים באירופה.

Lumia 800 יושק בחודש הבא באנגליה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה והולנד. עד סוף השנה, יושקו שני המכשירים בהונג קונג, הודו, רוסיה, סינגפור וטאיוון. בתחילת 2012 יגיעו לארה"ב ושווקים נוספים, ועד אמצע 2012 יגיעו גם לסין. לא ברור אם ומתי יושקו בישראל, והאם נוקיה או יורוקום ביצעו התאמות ב-Windows Phone כדי להתאימה לעברית. נזכיר כי במיקרוסופט טרם שילבו ממשק עברי במערכת, ותמיכתה בשפה הינה מוגבלת.

מעבר לכך, השיקה החברה ארבע טלפונים חדשים ל"מיליארד הבא" – האנשים במדינות מתפתחות להם אין כיום חיבור לרשתות סלולר ולאינטרנט. המכשירים, מסדרת Asha, הם טלפונים המשתמשים במערכת ההפעלה הכי פשוטה של נוקיה, Series 40. ואם ב-Series 40 עסקינן, זו תזכה לגרסה משלה של המשחק הפופולרי Angry Birds

רוצים לראות את ה-Windows Phone בפעולה? הכנסו לפייסבוק שלנו

עוד בנושא:
נוקיה ומיקרוסופט נכנסות לשיתוף פעולה אסטרטגי
לנוקיה יש רינגטון חדש

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully