וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מציגה: מכשיר לכל כיס

סוני הציגה בתערוכת הסלולר בברצלונה טלפונים חדשים מסדרת אקספריה ותחנת עגינה

סוני רוצה להיות ענקית סלולר. בתערוכת הסלולר הגדולה בעולם, שמתחילה הערב (א') בברצלונה, הכריזה סוני על שני טלפונים חדשים, מהראשונים שהוכרזו בעידן שלאחר פרידתה מהשותפה אריקסון במיזם הסלולרי. נכון לעכשיו, לא ממהרת החברה לוותר על המותג Xperia, ורק מוסיפה לו את האותיות NXT כדי להבהיר שמדובר בדור הבא (next) של המותג. שני המכשירים החדשים מצטרפים אל Xperia S ו-Xperia Ion שהוכרזו לפני כחודש בתערוכת האלקטרוניקה CES. ואם Xperia S ו-Ion הם מכשירי הדגל של סוני לתקופה הקרובה, שני הטלפונים החדשים מנסים לפנות לקהל שרוצה סלולרי זול יותר.

Xperia P הוא מכשיר עם מסך 4 אינץ', הראשון שמשתמש בטכנולוגיה חדשה של סוני שאמורה להקל על צפיה באור שמש. יש לו מצלמה של 8 מגהפיקסל, חיבור HDMI ושטח אחסון של 16 גיגהבייטים. Xperia U הוא טלפון עם מסך בגודל 3.5 אינץ' ומצלמת 5 מגהפיקסל.המשותף לשני הטלפונים הוא שימוש במעבד כפול ליבה מיושן-מעט במהירות גיגההרץ אחד ושימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 המיושנת-מעט, אם כי ניתן יהיה לשדרג אותם ברבעון השני של השנה לאנדרואיד 4 החדשה יותר.

מעבר לכך, יזכה Xperia P לתוסף בשם Smartdock - תחנת עגינה עם שלט שמאפשרת להשתמש בטלפון הסלולרי כבתחנת מולטימדיה ביתית. לא ברור עדיין האם מדובר במערכת הפעלה נפרדת, כמו בתחנת עגינה של מוטורולה, או שמא יהיה זה פשוט ממשק אחר שיקל על מעבר בין החומרים באמצעות שלט.

עוד בנושא:

סמסונג מציגה חידושי סלולר
וגם LG מציגה טלפונים חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully