וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TECH: שקיעתו של מארק צוקרברג

TECH

16.9.2012 / 13:15

חשבונות האשראי שנפרצו, הציפיות להשקת אייפון 5 ומותו של סטיב ג'ובס: אלה היו הכתבות הכי נצפות בוואלה! TECH השנה

«object width="466" height="350"»«param name="movie" value="http://mm.walla.co.il/archive/1361158-28.swf
"»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="http://mm.walla.co.il/archive/1361158-28.swf
" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="466" height="350"»«/embed»«/object»

ההאקר הסעודי פרסם עוד 11,000 מספרי כרטיסי אשראי ישראלים

פרסום פרטיהם של אלפי ישראלים בינואר השנה סימל יותר מכל האירועים האחרים שקרו בה את ההתבגרות של הרשת הישראלית. גילינו שהשמיים לא נפלו, שכרטיסי אשראי נחסמו על ידי החברות, ושהנזק הגדול ביותר היה זה של הפחדה. על מלחמות סייבר אמיתיות, בהן וירוסים פוגעים בתשתיות אויב, קוראים ומדברים הרבה פחות.

לכתבה

האם אפל תשיק את אייפון 5? סיקור חי של ההכרזה מבית אפל

אייפון, אייפון, אייפון. סמסונג ונוקיה אולי מוכרות יותר טלפונים מאפל, אבל אייפון הוא עדיין דגם הסלולרי המצליח ביותר בעולם כיום. ונראה כי רק בשנה האחרונה צץ לו מתחרה בולט בדמות הגלקסי S של סמסונג. אך עם כל הכבוד לגלקסי, שידיעה עליו סוגרת את החמישיה, אפל עדיין נמצאת בפסגת ההתעניינות הציבורית.

לכתבה

Is Anyone Up: האתר שחושף את האקסים במערומיהם

המקום השלישי ברשימת הכתבות הנקראות ביותר באתר השנה שייך ליצר המציצנות שלנו, ולאיש שהחליט לעשות ממנו כסף. האנטר מור החל לפרסם "תמונות נקמה" פורנוגרפיות של אקסים כועסים, יחד עם קישור לפרופיל הקורבן. האתר נסגר מאז הפרסום, ובעליו נחקר כיום על ידי הבולשת. כי מסתבר שאחרי הכל, יש עוד תקווה לאנושות.

לכתבה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סטיב ג'ובס, מייסד אפל, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

קשה להמעיט בערכו של סטיב ג'ובס לעולם הטכנולוגיה. מי שהקים את אפל ואז חזר לחברה כדי להצילה, הצליח לשנות את תעשיית המחשוב האישי עם מק, את תעשיית המוזיקה עם האייפוד ואת הדרך בה אנו צורכים תוכן עם האייפד. כשנפטר בעקבות מחלת הסרטן, גדולי עולם ספדו לו, ואתם קראתם על זה.

לכתבה

סמסונג גלקסי S3: חוויית השימוש מעל הכל

המתחרה הגדול ביותר של האייפון, גלקסי מבית סמסונג, זכה השנה להשקה נוצצת כאשר ה-S3 הוצג בלונדון בתחילת חודש מאי. סדרה שלפני שנתיים התחילה כמעט מאפס, הצליחה להפוך בזכות ה-Galaxy s וה-Galaxy S2 לסדרת מכשירי האנדרואיד הפופולרית בעולם – כזו שנותנת פייט רציני למתחרה מבית אפל. מהפך? עדיין לא, אולי אחר כך.

לכתבה

  • עוד באותו נושא:
  • TEXH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully