וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Windows Phone על סמסונג ו-HTC: כך זה נראה

סמסונג ו-HTC הציגו את מכשירי Windows Phone 8 שלהן עם תמיכה עברית, במהלך אירוע של מיקרוסופט ישראל

צילום: דרור פיקלני. עריכה: אמיר קוטיגרו.

לא רק נוקיה – גם סמסונג ו-HTC עומדות להשיק בשוק הישראלי בתקופה הקרובה את מכשירי Windows Phone שלהן. עד סוף השנה, יימכרו ארבעת המכשירים (לומיה 920 ו-820 מבית נוקיה, HTC 8X וסמסונג Ativ S) בחנויות ישראל, רובם ברשתות ומקצתם גם בשוק הפתוח.

בהיעדר היכולת של החברות לשנות את הממשק של הטלפונים, שמות כולן דגש על חבילת התוכנות הייחודית שלהן למכשיר, והן על החומרה – ממצלמה, דרך אודיו ועד למסך עצמו. בסמסונג משתמשים בדמיון הרב בין ה-Ativ S לבין מכשיר הדגל המצליח של החברה, גלקסי S3, ב-HTC מזכירים את ממשק ה-Sense האהוב על רבים, שמופיע בטלפון הזה כאפליקציה בתוך מערכת ההפעלה.

באירוע Discovery של מיקרוסופט, שנערך בשבוע שעבר, זכינו לבלות כמה דקות עם המכשירים של HTC וסמסונג, לאחר שאת טלפון הדגל של נוקיה פגשנו כמה ימים קודם לכן. והממשק, כאמור, זהה, אבל הטלפונים לא מאוד דומים. מי מהם יותר טוב? את זה נוכל לראות בשבועות הקרובים, לאחר שהמכשירים יגיעו לסקירה. אז גם נפרסם את הסקירה של מערכת ההפעלה עצמה, שעומדת להפוך לרלוונטית הרבה יותר גם עבור מי שרוכש מכשירים בחו"ל, זאת לאחר שבגרסה 8 שלה קיבלה תמיכה מובנית בעברית.

עוד בנושא:

לומיה 920 מגיע לישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully