וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: DropBox

דידי חנוך

5.8.2008 / 13:05

דרופבוקס מספקת שילוב מעולה בין גיבוי קבצים לרשת לסינכרון בין מחשבים. ויש לנו הזמנות לבטא הסגורה

כתבנו בעבר על פתרונות לסינכרון בין מחשבים כמו FolderShare ו-Mesh של מיקרוסופט, אבל DropBox, תוכנה שנמצאת עדיין בבטא סגורה, מספקת פתרון נוח מאד לשימוש שגם מספק גיבוי נוח להפליא לרשת.

מה שדרופבוקס עושה, שדומה במעט למה שתקבלו ביישום משובח מקביל בשם Sugarsync וביישומים מקבילים שבדרך כלל מגיעים עם מנוי חודשי בתשלום, זה לספק לכם תיקייה שכל התכנים שמועתקים אליה מועלים אוטומטית לרשת. זה ההבדל המשמעותי בין התוכנה הזאת לבין FolderShare של מיקרוסופט. בפולדרשר, כל התכנים שיועתקו לתיקייה יסונכרנו עם המחשבים האחרים בהם מותקנת התוכנה עם החשבון שלכם. שזה סבבה. אבל לא לכולם יש עוד מחשב קבוע.

דרופבוקס מעלה, כאמור, את הקבצים לרשת. שם תקבלו 2 גיגבייט של אחסון חינם, ובעתיד תהיה אפשרות לרכוש אחסון נוסף בתשלום. זה אומר שזה לא פתרון לגיבוי מלא של המחשב, אבל זה כן פתרון לגיבוי של כל המסמכים החשובים שלכם ולגישה נוחה לכל סוג של קובץ מכל מחשב בעל חיבור לרשת מבלי להאלץ להתקין בו תוכנה.

זאת תוכנה נוחה מאד לשימוש, ולאחר שימוש קצר נראית לנו מומלצת מאד. התוכנה נמצאת כרגע בבטא סגורה, אבל חמשת הקוראים הראשונים שיכתבו לנו (ראו קישור), יקבלו הזמנה לשירות.

- עדכון: ההזמנות נשלחו. אנו מקווים לקבל מהחברה קוד לבטא הפתוחה בעבור הגולשים שלנו, כך שמומלץ לבדוק את הכתבה בהמשך השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • דרופבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully