וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: µTorrent 1.8

דידי חנוך

12.8.2008 / 10:32

אחרי קרוב לשנה, מגיעה גרסה חדשה לתוכנת הביטורנט הטובה ביותר שיש. יש למה לשדרג

הימים לפני יציאת µTorrent היו ימים לא קלים. תוכנת הביטורנט הנפוצה ביותר היתה אזוריאוס, שעשתה המון דברים, אבל הכבידה על המערכת במידה שלא תאומן. מעבר לה היו התוכנה הרשמית והמוגבלת ועוד מספר תוכנות אחרות ומוצלחות פחות.

ואז הגיעה µTorrent, שהצליחה לעשות את כל מה שאזוריאוס עשתה וצרכה פחות מעשירית ממשאבי המערכת. מי שעשה את המעבר אז, כשהמחשב הממוצע היה חלוש יחסית למה שמקובל היום, חווה שיפור משמעותי בחווית המחשב שלו.

אבל גם התוכנות הטובות ביותר צריכות להשתפר כדי לעמוד בקצב. בשנה האחרונה ראינו מספר תוכנות ביטורנט חדשות, ומאז ש-µTorrent נרכשה על ידי החברה של ממציאי פורמט ביטורנט, לא כל כך נרשמה התקדמות מצידה. נראה כמעט בלתי נמנע שמתחרה טובה יותר תופיעה, אם כי כל התוכנות שבחנו כשלו בהשוואות - היו לפחות תוכנות שזכו לסיקורים חיוביים ולא הופיעו במדור לאחר שהתפקוד שלהן היה נחות משמעותית.

עם יציאת גרסה 1.8 הסופית, נראה שהאתגר העומד בפני המתחרים של µTorrent גדול מתמיד. התוכנה כוללת ממשק משופר ל-RSS, ותמיכה בקישוריות טובה יותר באמצעות IP6V ו-Teredo.

ברמת התכנות, רשימת השינויים מהגרסה הקודמת היא די עצומה. אבל לכם, כמשתמשים, רק דבר אחד חשוב: זאת הגרסה החדשה של התוכנה הטובה ביותר מסוגה, והיא טובה יותר מהגרסה הקודמת.

תוכנת ביטורנט טובה הופכת להיות גורם משמעותי יותר ויותר בעבור גולשים, מכיוון שבמשך השנה האחרונה ראינו יותר ויותר הורדות ביטורנט חוקיות. מתוכנות שהתאימה בעבר למגזר מסוים מהגולשים, הפכו תוכנות ביטורנט לכלי שימושי בעבור כלל המשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטורנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully