וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: VLC

דידי חנוך

16.9.2008 / 12:16

נאמר את זה בבירור: אם אתם צופים בוידאו במחשב, אתם צריכים את הגרסה החדשה של הנגן הטוב ביותר

כמו כל מדור שבועי, גם תוכנת השבוע הוא מדור לא אחיד ברמתו. לפעמים יש לנו תוכנות מדהימות, ולפעמים "סתם" תוכנות שנראות לנו שימושיות או מוצלחות. כמעט תמיד, התוכנות שיש במדור מתאימות לפלח כלשהו מהקוראים שלנו.

השבוע יש לנו את אחת התוכנות הנדירות שאנו משוכנעים באמת ובתמים שכל משתמש מחשב צריך להתקין, וטובה שעה אחת קודם. VLC (שסוף סוף שינה את שמו לשם בו כולם משתמשים, במקום VideoLan Player) הוא נגן המדיה הטוב ביותר שיש. הוא מנגן כמעט כל סוג של מדיה שאתם עשויים להיתקל בו, והוא לא דורש התקנה של קודקים כדי לעשות זאת. צריכים תוכנה שתנגן את ה-DVD שקניתם? VLC. צריכים תוכנה שתנגן את הקובץ שהורדתם שנגן המדיה של חלונות לא תומך בו? VLC. צריכים לנגן משהו - כמעט לא משנה מה - שיש בו תנועה ומוזיקה? VLC.

הגרסה החדשה כוללת המון שיפורים ושדרוגים. הממשק נראה טוב יותר - לראשונה, כמעט וניתן לומר שהממשק נראה טוב - והתוכנה יכולה כיום לנגן וידאו ישירות מאתרים כמו יוטיוב ודיילי מושן. יש גם תמיכה טובה יותר - אם כי לא מלאה - בפורמטים כמו RealVideo, וגם שיפור משמעותי בפלייליסט וספריית מדיה, מה שעשוי להפוך את התוכנה לראשונה לתחליף סביר גם לנגן המוזיקה שלכם. לראשונה, יש גם ממשק שליטה בוידאו בתצורת מסך מלא.

אבל בעיקר, מדובר בגרסה חדשה לתוכנה הטובה ביותר לצפייה בוידאו במחשב. מקרה נדיר שבו ניתן לומר בלי שום בעיה את הקלישאה "הטוב ביותר השתפר". היא חינמית, היא עובדת במחשבי חלונות, מק ולינוקס, ואם לא תתקינו אותה (או תשתדרגו), אאלץ לשלול את רשיון המחשוב שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • vlc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully