וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

(לא) עובדים עליכם בעיניים

כמדי שנה, הרגישו אתרי אינטרנט רבים צורך למתוח את קוראיהם ב-1 באפריל. אספנו עבורכם כמה מהמתיחות האלה

ברוכים הבאים ליום המעצבן ביותר בשנה – ה-1 באפריל. כל מי שקורא היום תוכן ברחבי הרשת, ייתקל בוודאי באחת המתיחות שארגנו מרבית האתרים הגדולים. מגוגל ועד ויקיפדיה (בערך, על כך בהמשך) – כולם מנסים לעבוד עליכם. למעשה, הידיעות היחידות בהן אין ספק שהכל אמת, הן כאלה שמספרות לכם על מתיחות.

כוכבת ה-1 באפריל השנה היא, ללא ספק, גוגל. זה לא שהמתיחות שלה מוצלחות מאוד (למעט אחת), אך בחברה החליטו ללכת על כמות. גוגל וייב מקבל זרם עדכונים שעובד רק בגוגל וייב, גוגל דוקס תומך בהעלאת כל דבר (לא רק חומרים דיגיטליים) לרשת, גוגל ספרים מציגה טקסט ב-3D, ואפילו מנוע החיפוש עצמו שינה את שמו ל-Topeka, כמחווה לעיר האמריקאית ששינתה את שמה לגוגל למשך חודש.

ומהי המתיחה המוצלחת ביותר של גוגל? ובכן, היא מגיעה באדיבות אתר הסרטונים יוטיוב. כדי לחסוך כסף על רוחב פס, החליטו באתר להציג סרטונים לא רק בהפרדה גבוהה, כי אם גם באמצעות טקסט. הרזולוציה החדשה – TEXTp, מאפשרת לכם לראות חלק גדול מהסרטונים כשהם עשויים משורות של סימני ASCII. וחייבים לציין שזה מרשים לאללה.

חושבים על iPad

אתר נוסף אליו כדאי תמיד לשים לב ב-1 באפריל הוא ThinkGeek. חנות של מוצרים לגיקים ידועה לא רק בהמצאה של מוצרים מופרכים לרגל יום המתיחות, כי אם גם בבחירת המוצלחים מביניהם והפיכתם למוצרים אמיתיים. בעבר היו אלה עניבת 8 ביט, חולצת פסקול אישית (שכוללת שלט ורמקול) ושק שינה מיוחד לחובבי "מלחמת הכוכבים" שהפכו למוצרים אמיתיים.

המתיחה הראשית של ThinkGeek השנה היא מכונת ארקייד ל-iPad של אפל, שהופכת את מחשב הלוח לקונסולת משחקים ישנה. כמו כן, ניתן למצוא השנה באתר גם בובה חמודה של פיסת בייקון, צעצוע של בלוק וקעקועים הניתנים לתכנות. אם היינו צריכים לנחש – כנראה שמכונת הארקייד ובובת הבייקון באמת יגיעו לחנות בחודשים הקרובים.

בקצרה:

קודאק (לא) תשיק תמונות עם ריח, מכשיר חדש (לא) יאפשר להפוך כל אייפוד ל-iPad, מפעילי האתר Collegehumor (לא) נעצרו עקב פעילויות נגד ארה"ב, 4chan (לא) מתחבר לפייסבוק, Razer (לא) השיקה עירוי מיוחד לגיימרים, טושיבה (לא) השיקה לפטופ מתנפח, N900 של נוקיה (לא) מאפשר לשלוט במסוק אמיתי.

נ.ב: באשר לכביכול-מתיחה של ויקיפדיה האנגלית: בדף הראשי של האתר הערך "מכירת נשים" מופיע כערך מומלץ. בערך מסופר על מנהג שהחל במאה ה-17, כדרך אלטרנטיבית לגירושין. ובכן, זו לא בדיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • 1 באפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully