וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם צילמה את בתה ערומה בסנאפצ'ט - ונעצרה

TECH

19.12.2013 / 14:12

השתיים הצטלמו ערומות בג'קוזי, ולמחרת התמונה כבר עברה מיד ליד בבתי הספר. האם טוענת שהיא צולמה בתמימות, אך עומדת בפני עונש של שנה מאסר

אישה בת 50 ממיזורי, ארה"ב, ישבה עם בתה בת ה-14 בג'קוזי בחצר הבית, כשבתה השנייה - בת ה-13 - צילמה אותן בסנאפצ'ט, עירומות ממותניהן ומעלה ומכסות את הפטמות בידיהן. מאותו רגע כדור השלג החל להתגלגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית סנאפצ'אט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור עדיין איך הופצו התמונות מהטלפון ומי שלח אותן, במיוחד כשמדובר באפליקציה שתפקידה למחוק תמונות. ככל הנראה, אחד מנמעני התמונה עשה לה צילום מסך. כך או כך, למחרת התמונה כבר כיכבה בשני בתי ספר תיכוניים, עוברת מיד ליד ומטלפון לטלפון. בשלב זה התערבו הרשויות, ועצרו את האם בחשד לסיכון קטינה, והיא עומדת בפני עונש של שנה מאסר.

השאלה העיקרית שעומדת במרכז הפרשה הזאת היא אם התמונה צולמה במתכוון או לא. התובע, טים לוהמר, טען כי בתמונה ניתן לראות בבירור שהפוזה מבוימת במכוון, עם כל המשמעות המינית העולה ממנה, כך שהאם למעשה הכניסה את בתה לסיטואציה פורנוגרפית - גם אם לא התכוונה שהיא תדלוף החוצה.

האם, מצדה, טוענת שלא היה כאן שום בימוי ושום פוזה מפתה: הן בסך הכול עמדו לצאת מהג'קוזי וכיסו את חזן, כשהאחות הקטנה צילמה אותן במפתיע. "באותו רגע אמרתי לה למחוק מיד את התמונה", טוענת האם. לכך הגיב התובע שהאחריות עדיין חלה על האם, כך שהיא עדיין נחשבת כמי שהעמידה את בתה בסיכון.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully