וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו חומוס: בעלי המסעדה רבו עם הלקוח בפייסבוק, הגולשים הצטרפו

TECH

30.12.2013 / 10:41

פוסט תלונה בפייסבוק על מסעדת "בהדונס" הפך לשרשור מפלצתי של קללות והעלבות הדדיות בין לקוחות המסעדה לבין הבעלים. יח"צ טוב לא יצא מזה

אם פספסתם את חגיגת התגובות הכי פרועה ברשת, אתם עדיין יכולים להגיע לקראת סיום ולאסוף את המפיות. פוסט שפורסם אתמול בפייסבוק על חומוסיית "בהדונס" ברמת החייל התפתח לשרשורפלצת עצום, הכולל גם תגובות של הבעלים, של המלצרית, של לקוחות ושל סתם גולשים ששמעו שיש מכות. ויש.

איש הרשת הוותיק ובעל הבלוג "חדר 404" עידו קינן פרסם פוסט בפייסבוק שלו ובו סיפר על חוויית החומוס העגומה שעבר, לדבריו, במקום המדובר: על המלצרית שאיחרה, על המנה שכללה "צ'יפס רעוע ושני פלאפלים (!) זעירים", ועל הניסיונות להחליף את המנה ולדבר עם המנהל שלא נענו. לפוסט צורפו תמונות של המנה המאכזבת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוף הפוסט של עידו קינן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילה הגיבו לפוסט רק עוקבים וידידים, שהביעו סימפתיה למקרה, אך בהמשך הופיע מגיב בשם ירון אמסטט, הציג את עצמו בתור הבעלים של "בהדונס", ומאותו רגע העניינים החלו לצאת משליטה. אמסטט קרא לקינן "ממורמר" והאשים אותו שהתמונה של הצ'יפס צולמה אחרי שהוא כבר אכל ממנה, מה שרק הלהיט את הוויכוח והגדיל את כמות התגובות הזועמות, אשר מחו על כך שהוא מאשים את הלקוח, ולכך ענה אמסטט "המשפט הלקוח תמיד צודק ממש דבילי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך השרשור/מערכת וואלה!, צילום מסך

לשרשור הצטרפו עוד ועוד מגיבים שהתווכחו עם אמסטט ולעגו לו על תגובתו. בין השאר הצטרפו לשרשור מלצרית מ"בהדונס" שניסתה להגן על מקום עבודתה - ורק הסתבכה עוד יותר בחילופי קללות ועקיצות ועלבונות אישיים עם שאר המגיבים - והגר אמסטט, גם היא מבעלי המסעדה, שהביעה זעזוע מה"לינץ'" שעשה קינן למקום. ירון אמסטט הוסיף וכתב שבגלל לינצ'ים כאלה באינטרנט, ילדים עלולים להתאבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך השרשור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואפילו כאן השרשור עדיין לא היה קרוב להיגמר: נכון לרגע זה רשומות כ-760 תגובות בשרשור, בתוכן גם ממים שהוכנו במיוחד לאירוע, בדיחות וקללות. ירון אמסטט עצמו לא טמן ידו בצלחת החומוס: לעידו קינן הוא כתב "בגלל אחד כמוך אני לא תולש שערה מהת...", מה שייצר שלל בדיחות לעגניות על "שערות תחת" בחומוס, ולמגיבה אחרת כתב "לפי התמונת באישי את צריכה לאכול רק סלט כול היום", ככל הנראה בדיחת שמנים כלשהי.

במהלך השרשור נכתבו לא מעט הצהרות של מגיבים שהם לא יבקרו עוד במסעדה, בגלל האופן שבו בעלי המקום בחרו לענות ללקוח שהתלונן על השירות. מגיבים אחרים דווקא ביקרו את השרשור עצמו על כך שהוא פוגע בפרנסתם של אנשי "בהדונס". על כל פנים, נכון לכתיבת שורות אלה השרשור נמצא בשלבי דעיכה, ואפשר להזמין חשבון.

תגובת ירון אמסטט, הבעלים של בהדונס: "אנשים פשוט מנצלים לרעה את היכולות שלהם באינטרנט. בשביל כמה צ'יפסים לעשות כאלה שרשורים? זאת פעם ראשונה שאני שומע בכלל על קיומם של שרשורים כאלה, משעה 11 עד ארבע לפנות בוקר אנשים עוד כותבים שם. אין להם מה לעשות בחיים?"

תגובת עידו קינן: "לא ציפיתי ולא תכננתי שהתלונה שלי תהפוך לשרשורפלצת. אני לא מצפה מכל בעל מסעדה להתמצא בדינמיקה הפייסבוקית, אבל אני כן מצפה ממנו לדעת איך מתייחסים ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך השרשור/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully