וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין ישראלי הסית לרצח יהודים בפייסבוק

עורך הדין עדנאן אלאדין ציטט פסוק מהסונה על הרג יהודים והביע את תמיכתו בו. מהסנגוריה הציבורית נמסר: "נקיים בהקדם בירור בנושא"

ההסתה ברשת לא נחה לרגע. עורד הדין עדנאן אלאדין, פרקליט מכפר מנדא העובד עם הסנגוריה הציבורית, פרסם אתמול סטטוס המצדד ברצח יהודים. אלאדין פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פסוק מכתבי הקודש המוסלמים, המספר על מלחמה עתידית בין היהודים לערבים באחרית הימים. בסוף הציטוט על הרג יהודים הוסיף אלאדין: " למישהו עדיין יש את החוצפה לערער על הצדק שבחדית' זה?"

מאוחר יותר ציטט אלאדין בעמוד פנייה של גולש שקיבל, שכתב לו "דיווחתי עליך למשטרה, תתכונן לשלילת רשיון עורך הדין שלך בקרוב". "כנראה דפקתי לו את הטחול עם אחד הסטאטוסים שלי (: ", כתב אלאדין.

עדכון 9.7: העמוד של אלאדין הוסר מהרשת.

פוסט של עורד דין עדנאן אלאדין. פייסבוק, צילום מסך
פוסט של עורד דין עדנאן אלאדין/צילום מסך, פייסבוק

בעמוד של עדנאן אפשר למצוא התבטאויות דתיות, קריאות לג'יהאד ואף תמונה של דגל ישראל עם צלב קרס עליו - שם הוא אף מציין כי ילדיו לומדים בגן יהודי, וכי הזדעזע כשהביאו מהגן דגל ישראל ביום העצמאות.

עמוד הפייסבוק הימני "חבורת הקרן" שיתף את הסטטוס וציין כי שלח אותו גם לשרת המשפטים ציפי לבני, שפתחה "קו חם" לתלונות הציבור על הסתה, אך עדיין לא קיבל תשובה לפנייה.

בשבועות האחרונים גוברת ההסתה וקריאות הנקם ברשתות החברתיות, משני צדי המפה. זאת בעקבות אירועי החטיפה והרצח של שלושת הנערים היהודים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער וואייל יפרח, ולאחריה - רצח הנער הערבי מחמד אבו חדיר. המשטרה פתחה בחקירת ההסתה ברשת לבקשת היועץ המשפטי לממשלה, ופרסמה כי נעצרו שלושה חשודים שונים בנושא. בנוסף חסם פייסבוק עמודים שונים הקוראים לנקמה.

תגובת הסנגוריה הציבורית: "הסנגוריה הציבורית עובדת במתכונת של מיקור חוץ עם כ-1000 עורכי דין, ואיננה עוקבת אחרי התבטואיותיהם בעמודי הפייסבוק האישיים. לאחר שהובאו לידיעתנו הדברים המיוחסים לעו?ד אלאדין, שעל פניו נראים חמורים, נקיים בהקדם בירור בנושא ובהתאם לממצאים ינקטו הצעדים הנדרשים?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully