וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז האם באמת קיים סקייטבורד מעופף?

TECH

5.3.2014 / 10:15

סרטון שרץ ברשת מציג הדגמות של סקייטבורד מעופף, בדיוק כמו ב"בחזרה לעתיד 2", והוא מפנה לאתר שטוען כי בקרוב המוצר ייצא לחנויות. מדובר כנראה במתיחה או פרסומת

סקייטבורד מרחף. www.huvrtech.com, אתר רשמי
באיזה צבע תרצו להזמין את ההאברבורד שלכם?/אתר רשמי, www.huvrtech.com

התאריך העתידי מהסרט "בחזרה לעתיד 2" הולך ומתקרב (אוקטובר 2015, תרשמו ביומנים) והאירוע מצית את דמיונן של חברות רבות, שרוצות לתפוס טרמפ על האנקדוטה. רק לפני שבועיים התבשרנו על כך שחברת נייק החלה לייצר נעליים בשריכה אוטומטית, כמו אלה שנעל מרטי מק'פליי בסרט, ועכשיו סרטון שמתרוצץ ברשת מבשר על הגעתו של ה"האברבורד" לחיינו - הסקייטבורד המעופף מהסרט.

בסרטון הוויראלי משתתפים בין השאר כריסטופר לויד, שגילם בסרט את ה"דוק", ובנוסף גם המוזיקאי מובי ושחקן הפוטבול טרל אוונס, והם מדגימים בהתלהבות שימוש בהאברבורד.

אז אפשר להירגע ולהחזיר את כרטיס האשראי לארנק - ככל הנראה לא מדובר במוצר אמיתי. למרות שאתר ההאברבורד הרשמי מציע להזמין את המוצר בכל מיני דוגמאות ומפרט את החזון הטכנולוגי ואף קובע תאריך לשיווק בחנויות (דצמבר הקרוב!), מדובר כנראה במתיחה או בתעלול פרסומי. פרסומת למה? אולי אפילו לנעלי "בחזרה לעתיד" של נייק עצמן (אנחנו מהמרים שהסלוגן יהיה משהו בסגנון "לא, את ההאברבורד מ'בחזרה לעתיד' עדיין לא תוכלו לקנות, אבל את הנעליים לעומת זאת..."). מקורות ברשת טוענים שמדובר במתיחה של האתר הקומי Funny or Die, על פי מידע שדלף מאחת העובדות שעל סט הצילומים, כשציינה בקורות החיים שלה המקוונים את תפקידה בצילום המתיחה.

אנחנו, כמובן, נשמח מאוד להתבשר שטעינו לגמרי ולאכול את הכובע, בזמן שאנחנו שועטים על ההאברבורד לעבר השקיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully