וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגורשות פרק 3: אומרים שיש סקס אחר

TECH

15.5.2014 / 17:16

קבלו את תכנית הרשת החדשה של וואלה!טק, שבה נדבר על מה שקורה באינטרנט. והפעם: עמודי פייסבוק שמנתחים התנהגויות של גברים בזמן סקס

במאי: גיא גורן, צלם: עידו שחם, עורכת: מאיה בן ניסן

היה היו שלוש נערות בשם ויטה, לילך ורחלי, שרצו לעשות תכנית אינטרנט, אבל העיפו אותן מהאולפן. אכן חבל. בלית ברירה הן פתחו שולחן על הגג של המערכת, תחת השמש הקופחת, כדי לקטר על האינטרנט משם.

עכשיו, עמודי ה"משהו משהו בסקס". זה התחיל עם "גברים בסקס", שאסף סיפורי גולשות על התנהגויות של גברים בזמן סקס - מסתם משפטים מעצבנים שהם אומרים לך ועד תקיפות ואונס של ממש. אחר כך הגיעה הקונטרה - "נעים בסקס", שהציגה סיפורי סקס מכיל ורגיש ואוהב ומתמוסס וקסום ומתוקי-תוקי ומושי-מושלמי עם כל מיני "לפני כל אקט הבנזוג שלי מתעקש לברר לפחות 30 פעם אם אני באמת מסכימה ואז הוא מנגן לי סרנדה שעתיים ומנשק לי את כל הציפורניים לפי סדר האלף-בית". ובין שני העמודים, עמוד ה"סקס כאונס" ו"סקס כמרשמלו", קמו המוני חיקויים ופארודיות - "פי 1000 יותר גברים בסקס", "בתולים בסקס", "נשים בסקס" ו"גברים באוננות". פתאום כולם רצים לחפור על סקס בכל פינה, פלוס אג'נדה.

אז מה נסגר עם העמודים האלה? הם באמת מפתחים את השיח או מצמצמים אותו? ולמה בפייסבוק סקס הוא תמיד או אונס או חפירות סכריניות על רגשות? כל זאת ועוד!

במאי: גיא גורן
צלם: עידו שחם
עורכת: מאיה בן ניסן
פאנל: לילך וולך, ויטה קיירס, רחלי רוטנר

בפרק הקודם: לשים בפייסבוק תמונה מהמצבא - פאתטי?

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully