וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת אנטרפרייז לוורדפרס

רפאל פוגל

21.11.2006 / 18:47

פלטפורמת הבלוגים בקוד פתוח המבוססת על שפת PHP ומסד הנתונים MySQL זוכה להצלחה ברחבי העולם

חברת [[KnowNow]], ספקית פתרונות ווב 2.0 לארגונים גדולים, הכריזה על השקת פלטפורמת בלוגים המבוססת על וורדפרס ומיועדת לארגוני הגדולים בעולם. המוצר החדש, וורדפרס אנטרפרייז, הוא פרי שיתוף פעולה בין KnowNow לחברת [[Automattic]], החברה שעומדת מאחורי פלטפורמת הבלוגים הפופולרית WordPress.com.

פלטפורמת הבלוגים ב[[קוד חופשי]] של וורדפרס מבוססת על שפת PHP ומסד הנתונים MySQL והיא זוכה להצלחה מדהימה בכל רחבי העולם. הגירסה הוותיקה והמפורסמת של וורדפרס היא חופשית לחלוטין והיא מתאימה ביותר לבלוגר בודד אשר מעוניין "להרים" תוך דקות ספורות אתר בלוגים אישי ולשלב בו את טכנולוגיות הווב המתקדמות ביותר. לאחרונה הושקה גם גירסת וורדפרס מרובה משתמשים אשר מאפשרת להקים אתר אינטרנט אחד שיתמוך בבלוגים רבים של משתמשים שונים. בישראל כבר נעשה שימוש ראשון בגרסת הוורדפרס מרובה המשתמשים באתר blogli.co.il החדש.

כתוצאה משיתוף הפעולה החדש תהיה אחראית KnowNow על שיווק פתרון הבלוגים לארגונים גדולים,ותעניק שירותי תמיכה שוטפים לאתרי הוורדפרס החדשים שיוקמו.

"הלקוחות שלנו סומכים עלינו שנעשה עבורם סדר בתוך עולם הווב 2.0 והם רוצים שנספק להם את הכלים ליצור את מערכות הבלוגים הטובות ביותר", אומר טוד רולון-מילר, מנכ"ל KnowNow. "מיליונים של בלוגרים בכל רחבי העולם בחרו להשתמש בוורדפרס, והחיבור שלנו עם Automattic, יביא את כלי הבלוגים הטוב בעולם גם לעובדי האנטרפרייז. שיתופ הפעולה שלנו עם Automattic הזה הוא קריטי עבור כל לקוחותינו בקרה ארגוני הפורצ'ן".

חברת KnowNow עדיין לא סיפקה את המחיר הסופי של פתרון הוורדפרס לאנטפרייז, וכנראה שזה ייקבע במשא ומתן מול כל ארגון אשר ירצה להטמיע את הפלטפורמה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully