וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: V-Mate

4.12.2006 / 8:29

אם כבר להקליט באופן דיגיטלי, למה לא לעשות את זה לפורמט שנכנס לכיס, לא נשרט ולא ניזוק מנפילות?

סאנדיסק חשפו את גאדג'ט היום שלנו כבר לפני מספר חודשים, בתערוכת AFI האירופאית. אבל לאחרונה הוא יצא לשווקים, וחשבנו שהגיע הזמן לתת לו את הכבוד המגיע לו.

V-Mate הוא הוריאציה של סאנדיסק על נושא מוכר וותיק: מכשיר הוידאו. כן, אותו מכשיר שהולך ונמוג אל העבר לאחר שהוחלף על ידי מקליטים דיגיטליים מסוגים שונים. אבל להקלטה דיגיטלית יש שתי בעיות: או שהיא מוקלטת למחשב או לנגן, ואז אי אפשר לנייד אותה בקלות מבלי לצרוב DVD... או שהיא מוקלטת על DVD. ובינינו, קצת נמאס ממדיות אופטיות. הן נשרטות בקלות, לא נכנסות לכיס, ובאופן כללי אינן נוחות במיוחד.

לסאנדיסק, כיצרנית הגדולה בעולם של זיכרונות וכרטיסי פלאש, יש פתרון די צפוי: הקלטה ישירה מהטלויזיה/מצלמה או העברה מהמחשב/נגן מולטימדיה לכרטיסי פלאש. המכשיר לא רק מקליט לפלאש כי אם מנגן ישירות מהפלאש אל הטלויזיה שלכם. וזה אומר שאם אתם רוצים להעביר מדיה כלשהי לחברים, הטרחה הכרוכה בכך הופכת לקטנה בהרבה לפתע. כמכשיר וידאו, V-Mate אמור לתפקד ממש כמו כל מכשיר שמקליט, כולל כל אפשרויות התכנות המקובלות.

החיסרון של ה-V-Mate נעוץ, למרבית הצער, באותה המדיה הכל כך נוחה שבה הוא משתמש. כרטיסי זיכרון פלאש עדיין עולים ה-ר-ב-ה יותר מדיסקים. כרטיס של 4 גיגה יכול לעלות לכם 350 ש"ח ומעלה. מצד שני, הם רב פעמיים וה-ר-ב-ה יותר קל להעתיק אליהם דברים מהמחשב לעומת DVD. אם - נאמר, ולא שאנחנו עושים דברים כאלה - אתם מורידים סדרות מהטלויזיה ומעבירים לחברים, לא צריך יותר מכרטיס או שניים כדי להעביר את כל המדיות שתרצו לחבריכם אסירי התודה.

הנגן מקליט ומנגן MPEG 4 ו-H.263 ויכול להקליט עד 3.5 לגיגה. הוא עובד עם כרטיסי: SD, SDGC, miniSD, microSD, MicroSDHC, MMC, וכל סוגי ה-Memeroy Stick.

המכשיר החביב עולה 129 דולר בארצות הברית, ולא משווק כרגע בישראל. שמישהו יתקשר לאלי הררי ויזכיר לו שגם לארץ מוצאו מגיע איזה צ'ופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully