וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואלקום תשלב טכנולוגיות Wi-Fi ו-Bluetooth בשבביה

סוכנויות הידיעות

4.12.2006 / 22:51

התרחבות בטכנולוגיית הסלולר צפויה להפוך את קוואלקום למתחרה רצינית יותר של אינטל

[[קוואלקום]], חברת התשתיות לסלולר, חשפה שתי רכישות מתוכננות על מנת להתרחב בעסקי טכנולוגית הסלולר ולהפוך למתחרה רצינית יותר מול יצרנית השבבים אינטל וחברות נוספות.

קוואלקום מתכננת לרכוש את חברת איירגו נטוורקס, החלוצה בתחום טכנולוגית [[Wi-Fi]]. טכנולוגיה זו מיועדת לחיבור אלחוטי נייד של מחשבים ניידים לאינטרנט מהיר בטווחים של כמה עשרות מטרים. קוואלקם מסרה, בנוסף, כי תרכוש את מרבית נכסי ה-[[Bluetooth]] - טכנולוגיה להעברת נתונים בין הסלולר לאוזניות או למתקנים אלקטרוניים במכוניות - שבבעלות חברת RF מיקרו דיוויסס ([[RF Micro Devices]]).

קוואלקום תשלב את טכנולוגית ה-Wi-Fi וה-Bluetooth הטרייה בשבבים שהחברה מוכרת ליצרניות מכשירי סלולר. בנוסף, יכללו השבבים טכנולוגיות סלולר EV-DO ו-HSDPA לטווח רחוק, אשר בהן משתמשות חברות הסלולר על מנת לחבר את מנוייהן לאינטרנט.

סנג'יי ג'הא, נשיא קוואלקום טכנולוג'יס גרופ, אמר כי הרכישות יאפשרו לקוואלקום לייצר שבב אחד הכולל את כל טכנולוגיות האלחוט החשובות לשם חיבור מתקנים אלקטרוניים אחד לשני ולאינטרנט.

הרכישות יעזרו להפיג את השמועות שקוואלקום עשויה למכור את עסקי השבבים מתוצרתה. מכירות שבבים מהוות מחצית מההכנסות השנתיות של החברה, אמר ג'הא. על ידי שילוב טכנולוגיות Wi-Fi ו- Bluetooth במוליכים למחצה מתוצרת קוואלקום, החברה מקווה כי תמכור יותר שבבים ליצרניות מחשבים ניידים ומתקנים אלקטרוניים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully