וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף של רשת בסימן הרשת

רנן פריד

17.1.2007 / 13:59

רשת השיקה הבוקר את אתר האינטרנט שלה והודיעה על מספר תכניות חדשות שיצטרפו לעונת החורף, יהיה מה קשור

זכיינית ערוץ 2 הודיעה הבוקר על מספר תכניות חדשות שיצטרפו אל לוח שידורי חורף 2007: עמנואל רוזן יוביל, החל מיום ראשון הקרוב תוכנית אקטואליה לילית, שתשודר בימי השידור של רשת ותסתכל בצורה ביקורתית על חדשות היום. נשמע מוכר? העונה השלישית של "רוקדים עם כוכבים" תתחיל גם היא ביום ראשון הקרוב ותהווה את תוכניות הדגל של "רשת".

ביום שלישי ה-23 בפברואר תושק סדרת הדרמה, זוכת פסטיבל הקולנוע בחיפה-2006 "מרחק נגיעה". הסדרה מספרת את סיפורן של שתי משפחות - האחת חרדית והשנייה חילונית-יוצאת ברית המועצות, אשר גרות בבנין משותף בפאתי בני ברק.

בפברואר תעלה גם סדרת הטלוויזיה החדשה בהשתתפות שלישיית "מה קשור", "הישראלים".

רשת רכשה מספר פורמטים חדשים בינהם: "1 vs. 100" שעשועון הולנדי שבו מתמודד מתחרה אחד בקרב מוחות מול צוות של מאה אנשים בשאלות טריוויה. "Americas Got Talent" התוכנית שפותחה על ידי יוצרי אמריקן אידול, ותציג את הכישרונות החמים ביותר והמקוריים ביותר בישראל בכל התחומים: שירה, משחק וריקוד, לוליינות, סטנד אפ, אקרובטיקה ועוד.

כמו כן השיקה הבוקר רשת" את אתר הבית החדש שבמרכזו ה –video machin : מערכת מבוססת על תשתית וידיאו המאפשרת לגולש לבנות לעצמו רצף צפייה, על פי תחומי העניין והעדפותיו האישיות. באתר יהיה גם ארכיון של תכנים נבחרים של "רשת" לאורך השנים.

יוחנן צנגן, מנכ"ל "רשת" התייחס לפעילויות החדשות של החברה ואמ: "השנה יותר מתמיד רשת שמה דגש על חדשנות ומקוריות בכל תחומי הפעילות . רשת משיקה השנה מותגי פריים טיים חדשים ומצליחים, מכל סוגי הז'אנרים בעיצומה של עונת השידורים. עשייה זו יוצרת אנרגיה מחודשת ללוח השידורים ועוגני צפייה חזקים המעצימים את האטרקטיביות של התוכניות הקיימות והחדשות כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully